ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Sant sant. Jeg har noen 2-veis pioneer 120watt i fronten, og pioneer 330watt i hattehyllen. Samt en 12" sub som tar alt under 80Hz. Hattehyllen får alt over 80Hz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Korrekt. De passer i samme hull som der hvor originalhøytalerne var skrudd fast. Vet du hvor mye det monterings settet koster?? fant det ikke på bilradiospesialisten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Du må faktisk enten ringe dem, eller kjøpe en "ti-krone" under diverse, og skrive i kommentarfeltet at du skal ha det. Settet koster...rundt 4-500,- Litt dyrt... men er ikke så mange som har det, tror jeg. (rett meg gjerne hvis jeg tar feil). Ring og hør, så får du vite. De vet med én gang hva du er ute etter og forklarer deg kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 sjekk med oslo bilstereo f eks. kanskje de kan ha noe! ChrZZ: Funker frontsettet bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Funker knallbra. Har faktisk et sett med treveis 120watt som jeg ikke bruker. 13cm størrelse (5,25"). Passer rett inn foran. Sånn..hvis noen er interessert i.. Link: http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-461 Siden jeg har delefilter inkludert i headuniten min, så kutter jeg vekk den dypeste bassen på frontsettet. Slik at de ikke *skades* ved høy musikk. Dumt at de spiller dyp dyp bass, når jeg har sub og hattehyllen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Funker knallbra. Har faktisk et sett med treveis 120watt som jeg ikke bruker. 13cm størrelse (5,25"). Passer rett inn foran.Sånn..hvis noen er interessert i.. Link: http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-461 Siden jeg har delefilter inkludert i headuniten min, så kutter jeg vekk den dypeste bassen på frontsettet. Slik at de ikke *skades* ved høy musikk. Dumt at de spiller dyp dyp bass, når jeg har sub og hattehyllen. Hvor mye skal du ha for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Tja... 500,- inkl frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 er hvertfall interessert hvis ikke "kokfesk" her skal ha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Tja... 500,- inkl frakt? Hatt de lenge eller? Åssen spiller de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Hehe. OBS OBS! Lettet veldig kjapt nu, og kan med hånden på hjerte ikke si at jeg vet heeeelt hvor dem er hen. De er i originalesken sin og slikt. Har dem, men borte er dem. Skal lete som en -helt- i morgen for dere karer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Tja... 500,- inkl frakt? Hatt de lenge eller? Åssen spiller de? Ikke spilt én eneste gang. Jeg kjøpte både to-veis og tre-veis versjonen av dem. Tre-veis hadde jeg tenkt å ha bak, men Pioneer surret, og innbilte meg at de solgte festebraketter for 5,25" sirkulære fortsatt. Dette gjorde de ikke, og jeg sitter igjen med høytalere som jeg ikke bruker. jeg kjøpte heller 6x9", som du ser lengre opp i tråden. Men syntes ihvertfall at to-veis høytalerne spiller bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Kææks & Kokfesk: Har funnet boksen og høytalerne. Følger med skruer og festebrakketter. Som sagt, 500,- inkl frakt. Noen som byr høyere av dere eller andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Det er 5,25" ikke sant? som passer foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Korrekt. Går som støpt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 *BUMP!* Kææks? kokfesk? Fortsatt interessert i høytalerne? Evt noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå