fre Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 Hahaaaa.. Den pokerspilleren gjorde det ikke mye bedre nei! aiai Personlig syns jeg det dustete profilbildet til selgeren her er det verste. Toska.. Synd vi ikka har dødsstraff her. Makan til taper og kjeltring, håper det er ok skuddpremie på han
fre Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 Får vel ikke kvittering for å kjøpe ting fra Toskas stjålne bankbokser? hoho
Hakon Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 haha. Morsomt bilde av "pokerspilleren" Må være litt enig med Gunnar der... hehe... var ikke meningen å ødelegge Trånden her altså.. syns bare det var litt morsomt da De som faktisk går rundt med slike gull-kjeder er folk som kjører rundt i Stylede E36 med M-emblemet opp ned øverst i venstre hjøre på baken av bilen.. ser det en del om man bor i oslo...
c_ellef Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 Skulle nesten kjøpt kjedet, hengt på en sånn bling-bling-klokke som snurrer og satt BMW-emblemet i midten
Hustler Skrevet November 22, 2005 Forfatter Skrevet November 22, 2005 Skulle nesten kjøpt kjedet, hengt på en sånn bling-bling-klokke som snurrer og satt BMW-emblemet i midten så er du en stor idiot å da! kanskje jeg skulle gjort som deg, å kjøpt meg en bmw 3.16, å kjørt rundt med en stor driter, som ikke flytter seg fremover.. fordi jeg drømmer om å kjøre en med større motor.. men har ikke råd.. akkuratt like usaklig..
Hustler Skrevet November 22, 2005 Forfatter Skrevet November 22, 2005 ha litt humor da.... jeg har det.. men er så lei av sånne internett kjekkaser.. faen ass.. prøver bare å selge et forbanna kjede.. that's it!
c_ellef Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 Skulle nesten kjøpt kjedet, hengt på en sånn bling-bling-klokke som snurrer og satt BMW-emblemet i midten så er du en stor idiot å da! kanskje jeg skulle gjort som deg, å kjøpt meg en bmw 3.16, å kjørt rundt med en stor driter, som ikke flytter seg fremover.. fordi jeg drømmer om å kjøre en med større motor.. men har ikke råd.. akkuratt like usaklig.. Du er ikke lite hårsår da! Vi bare tuller med deg, men det forstår du kanskje ikke. Du virker iallefall ikke som noen særlig seriøs selger med det ordvalget ditt og "Free Toska" som profilbilde.
Hustler Skrevet November 22, 2005 Forfatter Skrevet November 22, 2005 Skulle nesten kjøpt kjedet, hengt på en sånn bling-bling-klokke som snurrer og satt BMW-emblemet i midten så er du en stor idiot å da! kanskje jeg skulle gjort som deg, å kjøpt meg en bmw 3.16, å kjørt rundt med en stor driter, som ikke flytter seg fremover.. fordi jeg drømmer om å kjøre en med større motor.. men har ikke råd.. akkuratt like usaklig.. Du er ikke lite hårsår da! Vi bare tuller med deg, men det forstår du kanskje ikke. Du virker iallefall ikke som noen særlig seriøs selger med det ordvalget ditt og "Free Toska" som profilbilde. hadde det vært en morsom komentar så er det greit.. men fytti helvete.. bare vært piss hele jævla tråden jo.. bortsett fra han første som spurte.. han som eide den 325 coupe'n..
c_ellef Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 Syntes den var morsom jeg... heheh Du får selge det til kameraten din, Toska når han bli løslatt. Han har jo nok av penger
TOREBMW Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 morsom lesning dette da.jeg har sett hva dere snakker om når det gjelder gull,glitter og bmw spør du meg så har det ødelagt mye av hele bmw imaget..blææ
Anbefalte innlegg