Gunnar Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 Tror du virkelig at du kan få selge et tykt solariums-gullkjede i fred på et BMW-forum med en "Free Toska"-avatar og nicket "Hustler"? Og på toppen av det hele denne pokerspilleren..
m3e30 Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 ikke no pes,. hvem har ikke tyvegids på lager i kr.sand??????
m3e30 Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 hilsen bmwdude,, var pålogget hos en kamerat,,
TrondK Skrevet November 23, 2005 Skrevet November 23, 2005 Dette toner vel ut i at jeg sier meg enig med Gunnar og gjengen, og har fått meg en skikkelig god latter her på jobb. Gullkjede, solariumsbrun pokerspiller, Free toska, Hustler og BMW i en og samme tråd... kan det bli bedre.... hehe No hard feelings Hustler, men tråden ble jo litt morsom etterhvert....
Scirre Skrevet November 24, 2005 Skrevet November 24, 2005 Uff først og fremst må jeg bare si lykke til hustler, men denne tråden er jo bare genial skulle vært egen plass her på forumet "hall of fame" ;p der burde denne fått en solid plass!
c_ellef Skrevet November 24, 2005 Skrevet November 24, 2005 Uff først og fremst må jeg bare si lykke til hustler, men denne tråden er jo bare genial skulle vært egen plass her på forumet "hall of fame" ;p der burde denne fått en solid plass! Helt enig! Sammen med denne om "Tabja Hansen" holdt på å le meg skakk da jeg leste den http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13294
kapissj Skrevet November 24, 2005 Skrevet November 24, 2005 okey... så alle som har et lite fint gullkjede.. må kjøre uberstylede bmw'er??hold kjeften din du.. idiot! well..en stor del av de med ett "fint lite" gullkjede har stort sett en überstylet bmw i garasjen..
ehrnst Skrevet November 24, 2005 Skrevet November 24, 2005 Gullekjede er i seg selv veldig harry... det havner under samme kategori som... denne: soting som dette (speil): sånne: .....og han her: legg merke til halskjede
BimmerKing Skrevet November 24, 2005 Skrevet November 24, 2005 Jeg bruker sånne, men tar sterk avstand fra den overplastede E36'en som du også hadde bilder av.... Gode å gå i de der. Du burde prøve Bruker sånne med vernetå i jobben jeg....
Gunnar Skrevet November 24, 2005 Skrevet November 24, 2005 Heldigvis er det flere av de som har MB enn BMW..
propan Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 Hvis ikke han får solgt det Pimp kjedet sitt nå har han flaks
TrondK Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 Jeg syns nå Rocco er sjef... Rock on Rocco!
Hustler Skrevet November 25, 2005 Forfatter Skrevet November 25, 2005 fy faen så mye tull :S:S ser at rocco har et slitent sølvkjede på bilde der ja.. men det kan ikke sammenlignes med et figaro kjede, med gull å hvitt gull!! er så mye tull.. å de bmw'ene som du viser frem.. du er jo bare en stor skade..
Anbefalte innlegg