Platepratar Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Egentlig synd de klarer å holde seg på veien. Hadde fortjent å enda opp i et tre eller ein fjellvegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Fet underholdning Men sykt og risikere at andre skal blie innblandet i ulykke hvis det skulle skje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Har mye mer sans for Gostrider enn Getaway filmane.. her går de grisefort! eg bare tenke på at de har mot nok å gjennomføre det flere gonger uten å bli tatt / kræsja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 at de tørr å gjøre sånne stunts på offentlige veier er vel spenning nok..er så digg å se når z3`n ligger bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 ....sjukt! Bra det ikkje går liv..... Helt enig ovex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 For det første så er det katt og mus greiene bare et spill. Litt tilfeldig at han stopper der det er en fyr med et kamera, og at motorsyklisten ser bort på kameraet og "skjønner ingen ting". Men men.. Knall film fordet. Vet ikke om noen av dere husker at han i en av de tidligere filmene kjørte i nesten 300km/t mellom to lastebiler..? Vel, i denne filmen gjør han det samme, bare at han kjører imot 2semitrailere som kommer kjørene ved siden av hverandre imot han.. Helt syyykt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 heftig... men ikke veldig omtenksomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 grei underholdning da men... de setter ganske mange uskyldige liv i fare egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Kan ikke si jeg har hørt mye om Gostrider... Var han på motorsyklen ekte polti? eller var alt skuespill? Men kul kjøring var det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Kan ikke si jeg har hørt mye om Gostrider...Var han på motorsyklen ekte polti? eller var alt skuespill? Men kul kjøring var det... Skuespill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 de har vanvittig god oppfattelse og reaksjonsevne (og en god dose flaks)det skal de ha. bra ikke folk tar etter for da hadde jeg kjøpt Hummer H1 og fullt hockey utstyr for å kjøre meg en tur. har finta noen i rundkjøringa ved bryn brannstasjon ved å ta til venstre i den men selv i veldig lav fart er det på håret det går klar av midtdelern.disse gutta kan ikke ha en sperre i kroppen overhodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Tror ikke det er tilfeldig hvor de kjører eller stopper. Allt er vel planlagt på forhånd. Jeg har noen av de andre filmene hans, der han kjører sivil sykkel i sikk sakk melom bilene. I over 300. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Er og blir planlagt.. Blir for dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Er og blir planlagt.. Blir for dumt.. Hva mener du egentlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw7 Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 om det er opplagt eller ikke så er det jo sykt bra kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå