mAZE Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Ja som topic sier, så er min nye EP (mAZE - Making History) endelig klar for nedlasting. Det kan gjøres HER! på Moods Plateau sin hjemmeside. Håper det er en EP som faller i smak. Kommentarer, ja takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Dette var desverre ikke min musikktype.. Men det hørtes jo bra ut iforhold til va som blir spillt på 1fm osv Det var ment positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 va kje domme denna her mAZE.. lasta ner heile eg me d sama.. bruke du fasttracker eller noke? e så lenge siden eg va inni dei programmene der men.. flott musikk.. ligge sikkert masse arbeid i d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Utroooolig digg musikk! Du er skikkelig flink! Akkurat slik musikk jeg liker Nå har jeg bare hørt igjennom de 3 første sangene, men hva med å få inn en rolig damestemme i de rolige partiene? Slik som Lasgo og Sylver gjør? Nå fikk jeg bare lyst til å brenne ut musikken på en CD, ut på motorveien og kjøre fort. Det der er sånn kjør fort musikk Men det her var skikkelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Stay with me var ikke feil den ... men savner litt "sexy" kvinne stemmer. Liker veldig godt sånn musikk, men MYE betre med litt kvinne stemmer i.. Evaded Mind Along with you Litt for "syrete" synst eg... Men er smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 va kje domme denna her mAZE.. lasta ner heile eg me d sama.. bruke du fasttracker eller noke? e så lenge siden eg va inni dei programmene der men.. flott musikk.. ligge sikkert masse arbeid i d.. Nei bruker Fruity Loops for det meste. Og til dere ang kvinnestemme.. Har en versjon av Stay With Me som ei venninne av meg synger på, men den ble jeg aldri helt fornøyd med så den ble ikke med på EP'n.. Men har ei som synger "fast" for meg.. Vi holder på med en sang nå som kanskje kommer på den neste EP'n min. Melodien er ihvertfall bra. c_ellef: Vil tro du kommer til å like nr.4 da ja.. Den er den litt mer fart i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 va kje domme denna her mAZE.. lasta ner heile eg me d sama.. bruke du fasttracker eller noke? e så lenge siden eg va inni dei programmene der men.. flott musikk.. ligge sikkert masse arbeid i d.. Nei bruker Fruity Loops for det meste. Og til dere ang kvinnestemme.. Har en versjon av Stay With Me som ei venninne av meg synger på, men den ble jeg aldri helt fornøyd med så den ble ikke med på EP'n.. Men har ei som synger "fast" for meg.. Vi holder på med en sang nå som kanskje kommer på den neste EP'n min. Melodien er ihvertfall bra. c_ellef: Vil tro du kommer til å like nr.4 da ja.. Den er den litt mer fart i.. Goe ting, få med kvinnestemmer og i noen.. Konge det synst eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Tror også det hadde vært konge med en kvinnestemme på sangene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Viko: Her er en gammel sang hun sang på.. Ikke det beste, men den er ikke helt ny heller. (Det gjelder stemma hennes også ) mAZE feat. Rita - Cross Of Youth Denne er ifra den forrige EP'n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 va kje domme denna her mAZE.. lasta ner heile eg me d sama.. bruke du fasttracker eller noke? e så lenge siden eg va inni dei programmene der men.. flott musikk.. ligge sikkert masse arbeid i d.. Nei bruker Fruity Loops for det meste. okeyda... har hørrt om d men har kje brukt det.. sikkert bra.. men få fart me å få hu dama til å synge så blir de knall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Viko: Her er en gammel sang hun sang på.. Ikke det beste, men den er ikke helt ny heller. (Det gjelder stemma hennes også )mAZE feat. Rita - Cross Of Youth Denne er ifra den forrige EP'n min. TAKKER !!!!! BRA denne Er "litt" kresen skjønner du.. FLER (i samme sort) ????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Viko: Her er en gammel sang hun sang på.. Ikke det beste, men den er ikke helt ny heller. (Det gjelder stemma hennes også )mAZE feat. Rita - Cross Of Youth Denne er ifra den forrige EP'n min. TAKKER !!!!! BRA denne Er "litt" kresen skjønner du.. FLER (i samme sort) ????????? Ikke med synging om du mente deg dessverre. Ikke med kvinnestemme da.. Du kan jo laste ned resten av den EP'n evt.. Den ligger på samme siden som den nyeste min, bare litt lenger ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 mAZE.....har bare en ting å si: KONGE EP!!! Utrolig bra musikk, dette lover bra! Likte spesielt godt "Evaded Mind" og "Along with you" Hvilken musikk type er dette egentlig, har alltid likt slik musikk, men har aldri kunne fått noe svar på hva musikk sjanger det egentlig er. Euro-Trance?? Dance? KEEP IT COMIN'!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Digg musikk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Inferno minnet meg litt om Faithless av og til. Ser bra ut detta, men ingenting slår Stay With me. Skulle mixet en sang, der du har Maze feat xxxxx - Stay With Me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå