steffen_sandnes Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Var ikke det helt store... ble faktisk skuffa over det. Greit nok det er heftig å alt sånn så det MEN det kommer et men hehe, går ikke an å kjøre M3en før heeelt i slutten... og til dere som lurte nei det var ikke demoen men fullversjonen og ja den har ikke kommet til butikkene ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Likte ikke grafikken jeg, var alt for "forvirrende" med alle detaljene rundt omkring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Detaljene og alt som hadde med utseende var greit, gameplay derimot... skulle vært samme fysikkmotor som i nfsu2, dette er jo rett å slett forkastelig!! Så en repotasje fra en stand der de hadde vist fram spillet før det kom som demo, der fortalte de fleste som hadde prøvd att spillet var lettere å kjøre, dette er ikke akkurat positivt da det er lett nok i nfsu2... Uansett så er spillet underholdende, moro å kjøre fra politiet(må si det er lettere i virkeligheten i norge), men er nok ikke ett spill som man "runder" om og om igjen desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Har dere fått spillet? Får håpe mitt kommer i dag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Har dere fått spillet? Får håpe mitt kommer i dag da.. Ligger på nettet.... er nok der de har fått det tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Synes det var altfor "likt" Nf Underground2. Ihvertfall på lyden fra bilene og kjøreopplevelsen. Litt skuffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Er ikke skuffet,er jo en god porsjon need 4 speed hot pursuit og underground i dette spillet. Self er skuff at man ikke kan kjøpe bmw`en med en gang men for den jo seinere. En kul ting er vel at det er vel ikke veldig mange spilll man kan style en lambo eller en porsche hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 jeg fant black edition. noen som vet hva forskjellen er ? synes spillet er for lite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Prøvde litt i går. Møkkaspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Har gleda meg som en drittunge i flere måneder til dette spillet skulle komme. Og når jeg endelig da fikk starte med en BMW, gliste jeg fra øre til øre.. verre ble det da jeg mistet den etter et få runder, og ser den ikke igjen før jeg er ferdig med spillet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Har også prøvd det. Likte det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 jeg fant black edition. noen som vet hva forskjellen er ? synes spillet er for lite! Tror dette er en versjon med intervjuer og slikt. Og behind the scenes bla bla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Jeg synes det var helt grei underholdning. Blir nok noen timer med dette desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Får det ikke til å virke her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Jeg har enda ikke fått spillt det. Har problemer med at jeg da ikke har original CD/DVD. Har ikke sjekket på noen dager så vet ikke om det har kommet noe crack? Har hatt spillet i over en uke nå tror jeg, men har enda ikke prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå