Kjetil 323i E36 Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Jeg har enda ikke fått spillt det. Har problemer med at jeg da ikke har original CD/DVD. Har ikke sjekket på noen dager så vet ikke om det har kommet noe crack? Har hatt spillet i over en uke nå tror jeg, men har enda ikke prøvd det. Last ned en fil som heter for sd4hide.exe. Prøv den iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Jeg synes det var helt grei underholdning. Blir nok noen timer med dette desverre Jupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Da har jeg også fått det, Vel! Altså.. Jeg syns de ble litt for lettkjørte, de satt liksom uansett åssen svingene var.. Men det var jo helt greit da.. men hos meg er det litt dårlig grafikk.. Det er litt heftig å spille dette på 90" skjerm da.. SYKT STORT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå