Gå til innhold

Tabu menn menn, bmw motor i boble, er det mulig? noen?

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt sikkert mulig, men det må vel modifiseres litt her og der kan jeg tenke meg, men folk putter jo mye rart i en boble

det er da ikke tabu å sette BMW motor i en bonle, men å sette boble motor i en BMW derimot......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsommere med bakmontert motor vel? :lol:

Du skjønte vel at jeg mente bak?Hva skal man egentlig kalle motorrom-lokket på ei boble?

Hehe, jeg leste visst litt feil, hvis du ikke har vært inn og endra på innlegget, da. Aner ikke hva man skal kalle det, men panseret er vel fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å se ut som bobla er gravid men.Vet de har puttet ford v6 i boble,og de måtte bygge ut panser(bagasjelokket) litt.

Jeg så en Boble med en V6 Ford motor på 2.9L som kjørte bilcross. Den gikk stygg fort!!! :twisted:

Høres absolutt ut som et spennende prosjekt å sette en BMW motor i en Boble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg leste visst litt feil, hvis du ikke har vært inn og endra på innlegget, da. Aner ikke hva man skal kalle det, men panseret er vel fremme.

Selv _om_ han hadde vært inne og endret innlegget sitt så hadde ikke teksten du siterte blitt endret. Den ligger jo i meldingsfeltet ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv _om_ han hadde vært inne og endret innlegget sitt så hadde ikke teksten du siterte blitt endret. Den ligger jo i meldingsfeltet ditt..

Ja, så det nå. Var vel for rask, da. Og trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke umulig nei men tror ikke det er fare for at du blir arbeidsledig hvis du starter på et slikt projekt, det første må vel bli og få lagd en adapterplate til girkasse og få montert motor på kassa og deretter lage motorfeste, vil jo sikkert bli en del plunder med og få til kjøling som fungerer tilfredstillende må vel ha en el pumpe i tillegg for og få sirkulasjon, eksos også vil jeg tro blir en utfordring oxo . men hadde jo vært rått om noen hadde giddi og gjennomfort et slikt projekt da :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en Boble med en V6 Ford motor på 2.9L som kjørte bilcross. Den gikk stygg fort!!! :twisted:

Høres absolutt ut som et spennende prosjekt å sette en BMW motor i en Boble.

Var i bilcross jeg så dette også for en del år siden.Det var på en svensk bil.Det er vel først nå de senere år de har fått litt friere motor reglement i norge(ventiler pr.syl o.l).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...