Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva mener du eriklepe? Syntes du de likner?

ja, likheten er slående.

men husk det er ikke synonymt med stygt.

Den hvite e30en hadde kledd en m tech 2 vinge, da hadde det blitt veldig bra.

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hei. pen bil.

Kan jeg spørre hvor du kjøpte brock B1 felgene? nettside? :)

har du noen pris?

Kjøpte felgene hos Bilmax i surnadal. Trur ikke de har nettside enda. men kan gi deg tlf nr. vist du har lyst på. blei 17 000 for felg, dekk og spacers.

Skrevet
Ontopic: Blir bra detta Jossi! Kjøpt litt anlegg av Lars Ove jeg og nå =) Pioneer P7700 cd speller og Hertz HSK 165, kommer mer =)

Ja det blå interiøret er HELT FOR JÆVLIG hehe for å si det rett ut, svart er snadder :) Vet du om sport evo rattet passer på org rattnav? Keen på det rattet selv, sabla stilig det ass... Blir sommerfelger på meg til våren og, faen gleder meg ass :twisted:

Jeg følger med her :!::D

Jeg har kjøpt 2 nye suber med lars ove nå. Hertz 300D trur jeg de heter vist jeg ikke tar feil.

Jeg trur rattet skal passe rett på. For si det når jeg får det og ta noen bilder. Håper det kommer til neste helg.

Skrevet
Hva mener du eriklepe? Syntes du de likner?

ja, likheten er slående.

men husk det er ikke synonymt med stygt.

Den hvite e30en hadde kledd en m tech 2 vinge, da hadde det blitt veldig bra.

Litt ny info her nå. M-tech 2 styling er det slutt på å selge på koed.dk

men det blir m-tech 2 vinge. og side og hek skjørt blir breyton. Front blir IS-leppe (med sånn cat-killer eller hva det heter under) Panserlister, bakrutesenker og "små" øyelokk er også bestilt

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har jeg skiftet plugger og plugg ledninger:) og skfitet olje. Venter på styling å dekk til felgene.. Så jeg kan begynne å valse også videre.

Skrevet

bli rått å sjå bilder av bilen når du får montert alt.

is leppa er jo fin, og me cat killer blir det et hissikt lokk øve bilen.

stå på ikje la lommeboken din stanse deg engang, hehe

Skrevet
En lakkerer som sa til meg att måtte du ikke gjøre for da kom bilen til å se skitten ut... Tar gjerne i mot bilder

Det kan jeg avkrefte med en gang... Den vil ikke se skitten ut, det er den blankeste hvite bilen jeg har set....:) Men det kommer helt sikkert an på hvilken farge man blander inn!

Har desverre ingen bilder av en hvit bil med perlemor.. men det gikk en hvit E30 i molde for noen år tilbake som ble lakkert hvit med en meeeget fin perlemor effekt, blå var det de blanda inn... den var utrolig fin! Så det anbefales på det sterkeste når man skal lakke om en hvit bil.. blir jo forferdelig mye abreid om man skal skifte farge på hele bilen!!

Du har ikke fargekode på denne? eller er det bare orginal Kvit bmw (alpina white 2, eller hva den heter) + litt blå perlemorinni blandet?:)

Skrevet

Takk for bilde..:) Ikke akkurat den fineste stylingen på en E30 men.

Trur pakken skal komme til helga..:) har jo kommet til oslo alt så..:)

Men er litt spent på hvordan det er med passform på breyton stylinga.. Og hvordan jeg skal montere sideskjørt og hekskjørt på E30'n. Men blir moro:) Noe som veit hvordan jeg skal montere sideskjørtene og heken?

Skrevet

Da har delene kommet:

IMG_0415.JPG

IMG_0416.JPG

IMG_0417.JPG

IMG_0418.JPG

IMG_0422.JPG

IMG_0431.JPG

IMG_0454.JPG

Panser lister

IMG_0455.JPG

IMG_0461.JPG

IMG_0466.JPG

IMG_0468.JPG

Var ikke helt det samme på bmw og rieger. Får se hvordan det blir på bilen. Blir jo et lite luft mellomrom men trur det kan bli tøft.

IMG_0478.JPG

Øye lokk

IMG_0479.JPG

Bakrute senker

IMG_0480.JPG

IMG_0483.JPG

IMG_0492.JPG

Måtte bare monterer rattet med ein gang.. :D hehe

Skrevet
Rattet var gromt! hvor kjøpte du det og hvor mye ga du for det?

Rattet kostet vel litt over 2000 eller noe sånt med moms. Kjøpte det på koed.dk. Det er faktisk et M3Evo3 ratt..:D

Gleder meg til den blir ferdig nå ja-;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...