Ch88 Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 ahhhh PENT! fikk du hornet til å funke på rattet eller? bare å skru i vei nå, så vi andre får litt motivasjon til å jobbe
DotTk Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 ahhhh PENT! fikk du hornet til å funke på rattet eller? bare å skru i vei nå, så vi andre får litt motivasjon til å jobbe Funka den ja.. med engang. men ratt blei på satt litt feil, så det må ordnest i mårra:p brukte bilen på vintertreff idag... Var godt å kjøre med. godt feste..
Espen|3k Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 Se der ja, stilig Blir spennende å se detta Plast deksel på rattet? Stilig det rattet ja...
DotTk Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 Om det er plast eller ikke tørr jeg faktisk ikke så vare på... Det stod læder når jeg bestilte...
ViBe^ Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Var en herlig pakke du fikk der ja.. mye godis! Blir bra dette her! Liker planene dine Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk sakene i posten fra koed ?
DotTk Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 Var en herlig pakke du fikk der ja.. mye godis! Blir bra dette her! Liker planene dine Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk sakene i posten fra koed ? Var jo bedre en julekvelden, når jeg åpnet denne pakka... Var litt vente tid på Breyton stylinga... men når pakka blei sendt på en torsdag, så fikk jeg den allerede på onsdagen.. Takk for att koed er her..
DotTk Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 Da blir det å tilpasse stylingen... trur ikke det skal være noe problem.. prøvde på sideskjørtet sist helg... å det passet 95%... så pittelitt pussing bare... regner med det er lik bra passform på heken også. fikk ikke tatt bilder.. måtte ut på fest.. hehe... men skal prøve å få tatt bilder ihelga.. åsså blir det valsing også.. vist alt går etter plana..=)
DotTk Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Skrevet Mars 18, 2006 Da er tilpassingen gjort... Eneste som måtte gjøres var pittelitt pussing på sideskjørta:)
Runar-CSi Skrevet Mars 18, 2006 Skrevet Mars 18, 2006 Ahh... dette blir bra.... Gleder meg velig til å se den ferdig lakkert med sommerhjula på ....
DotTk Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Skrevet Mars 23, 2006 Gleder meg selv til å se.. Satser på det blir valsing ihelga. og da er det jo bare lakkering igjen.. Og dekk har kommet på felgene også.
DotTk Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Skrevet Mars 25, 2006 Da er valsingen ferdig gjort Før valsingen Under valsingen Ferdig valset En mann på bakasjelokket. 2mann på bakasjelokket.
jpse36 Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 fy f*** dette var bare så fint.. tror dette kan bli veldig bra..
stian329 Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Jeg hater de baklyktene, får meg til å tenke på en Audi fra tidlig 80-tall.... Ellers likte jeg jo selvfølgelig hjula Er det 245/35-17 på 10" felg?
Bmw323i Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 minner meg om en nissan primera med de baklyktene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå