Filur Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Pen bil dette, MEN di baklyktene har jeg vondt for å akseptere, ser litt e28 ut. Men smaken er som baken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Pen bil dette, MEN di baklyktene har jeg vondt for å akseptere, ser litt e28 ut. Men smaken er som baken.. Vurder å skifte de ut med noen svarte. Lyst på noen som er "fog" eller "smoke" svarte. Noen som veit av sånne til ny type e30? veit de har noe svarte på koed.dk. Noen som har bilder av de på e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Da er bilen nesten ferdig... mangler å montere bakrute senker og sideskjørt. Noen her som så bilen på Lånke i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 jeg såg den og bilen var helt lekker den. men du skulle hadt den andre fronten synest jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Ble skikkelig pen! Men de baklyktene kan du gi til noen du ikke liker. De var ikke særlig pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Ja denne fikk jeg titta på igår på Lånke ja, var skikkelig fin! Mye finere i virkeligheten enn på bildene! Får ikke fram fargen på bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 De baklyktene er da ikke så grusomme? De er ikke helt e30 stil liksom, men syns de er tøffe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 jeg også syns disse baklytene kler denne hvite e30'n meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Ser veldig bra ut den E30'n din, men sideskjørt trengs . Er enig med BalleKnalle angående baklykter, men det viktigste er at du er fornøyd . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Ser veldig bra ut den E30'n din, men sideskjørt trengs .Er enig med BalleKnalle angående baklykter, men det viktigste er at du er fornøyd . Har sideskjørt.. ferdig lakkert.... skal monteres imårgoen.. prøve å legge ut bilder når d er gjort.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Sykt fet bil! Eller blitt meget fet! Så ganske sliten og dyngete ut i starten. Utrolig fint resultat!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Var meget pen bil, bortsett fra baklyktene som så merkelig ut. Så i dag at de er begynt ¨å selge lexuslykter til E30!! Skrekk og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 denne ble jo vellykket skifte motor nå så den står i stil med resten? pen farge btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 Takker for tilbake meldingene.. Baklyktene blir det kansje gjort noe med. Motor blir vel neste prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå