///MoePower Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Personlig likte jeg ikke spoileren så godt.. Syns ikke den passet til bilen for å være ærlig! Men ellers får jeg vel si at det ser ut som du har lyktes! Nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Skal du bytte baklyktene, kan jeg kjøpe de du har på nå, da jeg akutt trenger (billige?) lykter på min 88 320 touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Ble skikkelig fin nå! THUMBS UP Blir ENDA bedre når du skifter ut baklysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Hei jossi! syns bil`n ble pen!! snakka med deg på lånke, ble et vellykket treff kan man si noen som vet om "racing" styling til e-21??? hilsen Reidar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 Da har jeg akkurat meldt meg på Våler treffet til Gatebil. Så spørs det å se om jeg får stille ut Ihelga blir det å montere sideskjørt og bakrutesenker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiandg Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Sideskjørt og bakrutesenker er montert.. Så jeg får prøve å få tatt noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Da har jeg fått adgangspass fra gatebil. Så det blir utstiling under Nordmøregatebilklubb på Våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Kikka på bilen din opp til flere ganger i helgen, den ser meget bra ut! Skiller seg godt ut, kul farge, og pen styling! Felgene er jo en høydare! Full pott hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 synes den mt2 vinga er pen.. bilen din er pen. baklyktene synes jeg var pene etter min mening gjør med bilen slik du vil ha den. og ikke slik alle andre vil ha den stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Sleng ut noen bilder da! Spent på åsssen breyton ser ut på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 På campingen under våler helga. Bilen til venstre for de som lurer. På tur inn på våler banen og til vasking. Se om jeg finner flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 så på bilen din på våler...ekstremt strøken og pen...lakken er rå, og kommer ikke fram på noen måte på bildene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Må si det igjen jeg, (for tredje gang? ) bilen din er faen meg så rå! Får så lyst til å låne meg penger å bygge en feit E30... aaahhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 Takker for tilbakemeldingene Det er faktisk sant det med at det er vanskelig å få fram fargen på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå