Tech9 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jupp, virka som den gikk rimelig bra den der.. Ser ut som det er samme folka som bygde den bilen i filmen jeg nevnte.. Samme ulelyden også..meget spesiell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 fin den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Gikk kvast den ja Må jo nesten bli slitsomt med den ulelyden hele tiden? Eller hva mener du 336mik?, hehe. Denne videoen viser jo også hvorfor bremser er så viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Da 5-serien er mer min pakke så liker jeg denne bilen: www.540is.com. Ikke blitt oppdatert på en stund da, han holder visst på med et M5-prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 Gikk kvast den ja Må jo nesten bli slitsomt med den ulelyden hele tiden? Eller hva mener du 336mik?, hehe. Denne videoen viser jo også hvorfor bremser er så viktig. Den ulelyden er jævlig slitsom å kjøre pent med ja.Men den er værst hvis du ligger i jevn fart.Ved pådrag blir lyden veldig mye svakere.Lurer på åssen det blir nå,siden jeg har fjernet all isolasjon inni bilen.Har ikke bilen for å ha det komfortabelt alikevel.Her er det bare prestasjon som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Satt på med den "gamle" bilen til gutta fra stylingkompaniet for et par år siden. Svart E36 M3 kompressor. Gikk så jævlig at det var helt ubeskrivelig! 700-800hk tror jeg det er i den. Spant på alle gira 200 hadde vi med en gang! Gode minner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå