Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

påmindelse.

nå begynner det og skje noe her, for de som er i tenke boksen er det på tide og komme ut, noe vil med 99% sikerhet skje i løpet av få dager.er snakk om innbytte men penger er penger, si ikke senere at jeg ikke sa i fra

mvh bjørn

Skrevet
heisan

noen som kan svare,fikk akurat mail beskjed om 4 nye meldinger,men når jeg sjekker er det ingen der. kansje best og sende mail eller skrive her ? Mvh ikke data nerd

Sannsynligvis noen som har sendt deg melding/skrevet innlegg og så slettet det igjen.

Skrevet

Du må ikke miste mote nå da bmwrasar,tilbudet ditt fra tidligere er ikke glemt,hvis det står ved lag da, har fått en del tilbud som kan gjøre det interesant også, ha litt is i magan så får vi se.

Skrevet

trolig ja,fikk et bud på det jeg ville ha tidligere i kveld, han var villig til og kjøpe usett (har sett bilder da) har avtale imorgen kl.18.00 og regner med at handelen da er i orden, .....med mindre en kommer ut av det blå og gir meg et tilbud jeg ikke kan si nei til.

må si jeg har fått 2 gode bmw tilbud som det blir vansklig og si nei til + et v.a.g. tilbud som også frister,har vel egentlig bestemt meg,

men litt fantasi fra disse eierne så kan det kansje forandre seg

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...