Bjørn Egeberg Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 heisan noen som kan svare,fikk akurat mail beskjed om 4 nye meldinger,men når jeg sjekker er det ingen der. kansje best og sende mail eller skrive her ? Mvh ikke data nerd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 påmindelse. nå begynner det og skje noe her, for de som er i tenke boksen er det på tide og komme ut, noe vil med 99% sikerhet skje i løpet av få dager.er snakk om innbytte men penger er penger, si ikke senere at jeg ikke sa i fra mvh bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 For spesielt inrereserte ligger bilen nå også ute på qxl.no Mvh Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Hvor mye skal du har får gasserne, tenningen og besinpumpen?? Tenker på å bygge motor selv nå. Så jeg håpte at jeg fikk kjøpe de delene ivertfall. Jeg byr 5000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 heisan noen som kan svare,fikk akurat mail beskjed om 4 nye meldinger,men når jeg sjekker er det ingen der. kansje best og sende mail eller skrive her ? Mvh ikke data nerd Sannsynligvis noen som har sendt deg melding/skrevet innlegg og så slettet det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 Du må ikke miste mote nå da bmwrasar,tilbudet ditt fra tidligere er ikke glemt,hvis det står ved lag da, har fått en del tilbud som kan gjøre det interesant også, ha litt is i magan så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Okei du. Hehe. Er litt galen etter å få tak i motor nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Er det noen som har kjøpt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 trolig ja,fikk et bud på det jeg ville ha tidligere i kveld, han var villig til og kjøpe usett (har sett bilder da) har avtale imorgen kl.18.00 og regner med at handelen da er i orden, .....med mindre en kommer ut av det blå og gir meg et tilbud jeg ikke kan si nei til. må si jeg har fått 2 gode bmw tilbud som det blir vansklig og si nei til + et v.a.g. tilbud som også frister,har vel egentlig bestemt meg, men litt fantasi fra disse eierne så kan det kansje forandre seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Men det jeg håpte på at visst du selger bil og motor, om jeg kunne få kjøpe gasserne. Tjener litt ekstra der du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 du vil ikke ha en e36 da.. 4 dørs- 316. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 Solgt DVS alt i annonsen er solgt. mvh bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg