BimmerKing Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Dette er alle jeg har..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Det var ein sprek front på ein bil til ein 40-åring ! Kjekt å sjå for ein som nermar seg 40 og har spoilerbil frå det glade 80-tallet Heftig motor ! Beklager at eg roter til salgstråden din.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Kunne du ha tenkt deg å selge motoren og girkassen?? Jeg byr 20000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 Hei har alerede begynt og få intresenter på hele bilen og tilbehøret. så jeg tror jeg må avvente litt, vil helst bli kvitt alt sammen på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Okei. Men gi beskjed visst du er interresert i å selge bare motoren og girkassen. Her er nr. mitt: 977 44 917 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 det er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 hvilken motor er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 er litt usiker på hva du mener,jeg trodde det sto i beskrivelsen,men det er en 325 i den som står i bilen på bildene, hjalp det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Er det den motoren som sto på BMW CCN til salgs som står i denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 det kan nok hende det er riktig,søkte etter motorer mange steder så er litt usikker, men har vel nesten blåkopiert annonsen,så stemmer det er det samme motor. hvorfor lurer du på det, hadde du tengt og kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Ja jeg hadde tenkt til det. Den motoren passer perfekt i rallycrossbilen min. Og den virker ut til å være godt bygd, at den da er driftsikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 det var det inntrykket jeg fikk også etter og ha snakket med tidligere eier, du mangler jo bare 20000 på ditt tidligere tilbud, og jeg skjønner at du skrur selv så da er det jo bare og sjekke gamlemotoren og selge videre,er vell ikke overpris på en 325i det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Visst det er noen som kan gi meg 20000 så skal jeg gjerne kjøpe hele bilen. Men men, vi sier 25000 med girkasse. Du får lett solgt den bilen for 15000 uten motor. Kom igjen. Så skal jeg skru ut motoren og alt...hehe.Men så har jeg en kompis som kanskje vil kjøpe bilen din. Han vraka sin for en måned siden og er på utkikk etter en ny en. Jeg skal snakke me han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 Skal som sakt tenke på det, men det har vært en del hendvenelser allerede så jeg regner med at den ikke står her så alt for lenge.har noen avtaler til uka så får vi se da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 Glemte.jeg er dritt lei skruing for øyeblikket så du har en fordel med det tilbudet . hvis ikke hele bilen går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg