///Magnus Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Dette har HELT sikkert vært oppe her før, men... Har lyst til å bytte til noen pærer med hvitt/"xenon" lys i parklysene, grøftelysene og fjernlysene. (Har xenon i nærlysene.) Hvilke typer pærer skal jeg kjøpe da? Og jeg mener bare pærer og ikke noe innsatser og ledninger og styr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Pærene du får fra www.hoen-usa.com er ihvertfall noe som holder og ikke ryker med engang. Prøvde Eurolight sine gassfylte pærer som jeg hadde i en måned ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Eventuelt http://www.jlevistreetwerks.com/ hvor de selger pærer med H1 sokkel og LED pærer-- Tror disse fungerer veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 er det lov å ha slikt lys som grøftelys da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Det er ikke lett å finne noen som matcher xenonen skikkelig. De kan se hvite/blåaktige ut når man ser de sammen med gule parklys, men får du så på xenon så blir plutselig de "hvite" helt gule igjen.. Har hatt Eurodesignz-pærer. De holder et par måneder så ryker de. Lyser ganske hvitt, men ikke noe mer enn det. Langt fra å matche xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Veit ikke hvor lovlig det er, men har det noe å si da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Det er ikke lett å finne noen som matcher xenonen skikkelig. De kan se hvite/blåaktige ut når man ser de sammen med gule parklys, men får du så på xenon så blir plutselig de "hvite" helt gule igjen..Har hatt Eurodesignz-pærer. De holder et par måneder så ryker de. Lyser ganske hvitt, men ikke noe mer enn det. Langt fra å matche xenon. Jeg har også Euro Dezign sine pærer, både i tåkelys, fjern og nærlys. Er meget fornøyd med lyset på dem. Med de nye "8500K" pærene, er lyset helt hvitt, med et lite blå-skjær. Ser meget bra ut sammen med CCFL-angel eyes på min bil. Har jo også hatt litt problemer med at noen av pærene ikke holder så lenge, men for min del er det verdt det. Kjøper disse på Ebay, og da oftest noen i slengen. Har ikke noe bilde liggende med lysene på min bil, men her er et av samme pærene på gamlebilen til en kompis.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Takker for svar. Skal sjekke det her ut litt nå... Men sånn der "Bluevision" og "Silver-et-eller-annet" osv. som man får kjøpt på bensinstasjoner og bilrekvisitaforretninger her i Norge funker dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hadde en kamerat som kjøpte dette. Skiftet kun på ene siden først for å se forskjell, men det så man jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 har nok noe å si om det er lov eller ikke ... en bekjennt av meg ble stoppet i rutinekontroll i Oslo og fikk bemerkning for feil lys... men det er vel sikkert greit så lenge man kjører med park-lys og grøftelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Takker for svar. Skal sjekke det her ut litt nå... Men sånn der "Bluevision" og "Silver-et-eller-annet" osv. som man får kjøpt på bensinstasjoner og bilrekvisitaforretninger her i Norge funker dårlig? Ang. BlueVision, se diskusjon her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... bluevision Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Veit ikke hvor lovlig det er, men har det noe å si da? Det er ikke lovlig på biler som ikke har det som standard,så du må sette inn orginalt hver eu kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå