Gå til innhold

Pærer med hvitt/"xenon" lys


///Magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Dette har HELT sikkert vært oppe her før, men... :roll:

Har lyst til å bytte til noen pærer med hvitt/"xenon" lys i parklysene, grøftelysene og fjernlysene. (Har xenon i nærlysene.)

Hvilke typer pærer skal jeg kjøpe da? Og jeg mener bare pærer og ikke noe innsatser og ledninger og styr... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å finne noen som matcher xenonen skikkelig. De kan se hvite/blåaktige ut når man ser de sammen med gule parklys, men får du så på xenon så blir plutselig de "hvite" helt gule igjen..

Har hatt Eurodesignz-pærer. De holder et par måneder så ryker de. Lyser ganske hvitt, men ikke noe mer enn det. Langt fra å matche xenon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å finne noen som matcher xenonen skikkelig. De kan se hvite/blåaktige ut når man ser de sammen med gule parklys, men får du så på xenon så blir plutselig de "hvite" helt gule igjen..

Har hatt Eurodesignz-pærer. De holder et par måneder så ryker de. Lyser ganske hvitt, men ikke noe mer enn det. Langt fra å matche xenon.

Jeg har også Euro Dezign sine pærer, både i tåkelys, fjern og nærlys. Er meget fornøyd med lyset på dem. Med de nye "8500K" pærene, er lyset helt hvitt, med et lite blå-skjær. Ser meget bra ut sammen med CCFL-angel eyes på min bil.

Har jo også hatt litt problemer med at noen av pærene ikke holder så lenge, men for min del er det verdt det. Kjøper disse på Ebay, og da oftest noen i slengen.

Har ikke noe bilde liggende med lysene på min bil, men her er et av samme pærene på gamlebilen til en kompis....

6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...