Gå til innhold

OT: Faen`s MSN!!

cornelius
 Share

Anbefalte innlegg

Får faen ikke msn til og fungere, har prøvd i to timer no.

eneste jeg får til og fungere er en gammel 6.0 verson eller noe sånt..

får ikke logget inn på 7.5, prøvde også med en gammel 4.7 verson, men den funket heller ikke..

like før jeg kaster hele forpulte laptoppen på dynga!!

Noen som kan hjelpe!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålogging til msn messenger mislyktes fordi tjenesten er midlertidig utilgjengelig. prøv på nytt senere..

Men det fungerte helt fint med den forige versonen jeg hadde tidligere i dag, men så bestemte jeg meg før og endelig oppgradere...

ikke noe mystisk.. bare oppgradet msn...

har kjørt feilsøking på linjen, ip, msn men ingenting er feil..

Går også veldig treigt når jeg skal skrive inn brukernavn og passord, kommer bare opp en bokstav hvert fjerde min, og msn låser seg i mellomtiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSN 8 = beta. Kun for betatestere, og de som vet å komme rundt sperren ;)

Jeg er for tiden en av de som er rundt sperren, men fikk en mail idag om at jeg var blitt med i betaprogrammet til MSN 8.

Sikkert fordi jeg allerede tester nye Office 12 :D

Menne... veldig vanskelig å feilsøke på slike ting som at msn 7.5 ikke får kontakt videre ut på nettet.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålogging til msn messenger mislyktes fordi tjenesten er midlertidig utilgjengelig. prøv på nytt senere..

Men det fungerte helt fint med den forige versonen jeg hadde tidligere i dag, men så bestemte jeg meg før og endelig oppgradere...

ikke noe mystisk.. bare oppgradet msn...

har kjørt feilsøking på linjen, ip, msn men ingenting er feil..

Går også veldig treigt når jeg skal skrive inn brukernavn og passord, kommer bare opp en bokstav hvert fjerde min, og msn låser seg i mellomtiden..

Dette problemet har jeg også :evil: . Akkurat dette du skriver her opplever jeg også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...