cornelius Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Får faen ikke msn til og fungere, har prøvd i to timer no. eneste jeg får til og fungere er en gammel 6.0 verson eller noe sånt.. får ikke logget inn på 7.5, prøvde også med en gammel 4.7 verson, men den funket heller ikke.. like før jeg kaster hele forpulte laptoppen på dynga!! Noen som kan hjelpe!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 ossen feilmelding som kommer opp da? jeg er pålogga så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg regner vel med du har prøvd restartinger osv... Hvis ikke, do that! Hmm.. Kan være så mangt. Ihvertfall når du får 6-versjonen til å virke. Har du gjort noe *mystifystisk* i det siste på maskinen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 pålogging til msn messenger mislyktes fordi tjenesten er midlertidig utilgjengelig. prøv på nytt senere.. Men det fungerte helt fint med den forige versonen jeg hadde tidligere i dag, men så bestemte jeg meg før og endelig oppgradere... ikke noe mystisk.. bare oppgradet msn... har kjørt feilsøking på linjen, ip, msn men ingenting er feil.. Går også veldig treigt når jeg skal skrive inn brukernavn og passord, kommer bare opp en bokstav hvert fjerde min, og msn låser seg i mellomtiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Det var da rart.... Jeg har versjon 7.5 og den har funket helt fint i hele kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 nå fant jeg en gammel 4.7 verson som jeg lastet ned og prøvde, den fungerte! men får fremdeles ikke 7.5 til og fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Kjører du noen brannmur? XP-brannmur? etc? Prøv å slå den av, og test da. Sånn for å sjekke om problemet kan ligge der og slikt. Evt prøv å avinstallér og installér på nytt MSN 7.5. Her er forresten MSN 8 og Office 12 Word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 har avinstalert og instalert hundre ganger, men fungere ikke.. prøvde og slå av brannmuren no men det hjalp ikke.. hvor fikk du tak i 8.0? finner bare den forpulte 7.5 versonen på msn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 MSN 8 = beta. Kun for betatestere, og de som vet å komme rundt sperren Jeg er for tiden en av de som er rundt sperren, men fikk en mail idag om at jeg var blitt med i betaprogrammet til MSN 8. Sikkert fordi jeg allerede tester nye Office 12 Menne... veldig vanskelig å feilsøke på slike ting som at msn 7.5 ikke får kontakt videre ut på nettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 testet med den der verktøy-alternativer-tilkobling-feilsøking inne i msn min.. har ikke så jævlig mye greie på data stasj, men den trur jeg no fungerer.. ellers vet jeg jo at jeg har internett og det der.. men v6.0 fungerte jo, så fikk jeg v4.7 til og fungere!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 7.0 funker antagelig.. fikk ikke 7.5 til på jobben jeg heller.. Søk på google så finner du 7.0 installfiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 er ikke veldig vanskelig å komme rundt sperren i MSN 8.0 da.... Last ned patchen herfra www.livemessenger.net .....men jeg vil si jeg angrer litt på at jeg gjorde det. vet ikke helt om jeg liker MSN 8.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Stiligere design på 8.0 da! Men blir sikkert noen endringer på det i og med at det er beta! Til det bedre forhåpentligvis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 pålogging til msn messenger mislyktes fordi tjenesten er midlertidig utilgjengelig. prøv på nytt senere..Men det fungerte helt fint med den forige versonen jeg hadde tidligere i dag, men så bestemte jeg meg før og endelig oppgradere... ikke noe mystisk.. bare oppgradet msn... har kjørt feilsøking på linjen, ip, msn men ingenting er feil.. Går også veldig treigt når jeg skal skrive inn brukernavn og passord, kommer bare opp en bokstav hvert fjerde min, og msn låser seg i mellomtiden.. Dette problemet har jeg også . Akkurat dette du skriver her opplever jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 skriv en mail til hotmail.com msn, en venn av meg hadde samme problem, han ringte inn eller sendte mail, så fikset dem det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg