Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Bruker std bremsekraftforsterker.

Tror den pressa får all luft dit den skal uansett.

Har sett at de bygger det i "trekant" form på en del turbo biler,men om det har noen effekt er jeg usikker på.En turbo vil vel også "bremses opp" hvis ikke luften har en lett vei og gå.

Uansett,så tror jeg evt at jeg skal klare meg uten de 10hk jeg kanskje mister pga plenium.

Skal legge ut mer bilder når jeg får plassert "blikk-boksen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blir litt modifisering av fronten etterhvert.Bare satt den løst på for å se hvordan det ble.Kommer ikke til å skjære ut altfor mye men.Vil jo holde bilen litt anonym også,og en stor intercooler som syns i fronten er jo ikke akkurat særlig diskret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med presse og den innsugs manifolden vil luften alltid ha lyst å gå rett frem til sylinder 3-4, Bmw droppet den typen på M30'ene når motronicen kom. Du kan jo alltids prøve, blir mindre luft på 1 og 6 og mappingen blir feil, du kan høre med VS motor. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Første gangen jeg la øynene på bildet av frontfangenren tenkte jeg : Fy **** for en sleeperfront! Hehe. Ser du har laget deg custom frontramme også.. trangt til radiator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trangt til alt i denne bilen.Sliter fortsatt med åssen jeg skal få plass til radiator.Kjøle vifte kan jeg bare glemme,og en annen front med bedre plass kommer ikke på tale.Men har et mål med å få en sleeper(helst med clutch på reimhjul på kompressor som kan slå`s på når jeg vil)som kan spise audi som tenker:"haha...325..denne tar jeg lett." for så å vise han litt ekte M///POWER.

Ellers driver jeg å bygger meg bensintank om dagen som blir jævlig stor(ca 84 liter).Denne blir plassert der reservehjuls-brønnen opprinnlig var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vel ikke råere enn en diger intercooler i front da? :D

Litt enig der, men for å snu på det; Hva er bedre enn å bli tatt igjen av en Sinna Audi S2/4 som legger seg ut for å ta forbikjøring, gire fra 5 til 4 gir og se 2stk 50-80m lange svarte spor bak seg slik at man er nødt til å finne fram brillene for å klare å få øye på audien i speilet 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor fester er foreløpig bare noe hjemmelagde greier,men de er solide og holder veldig bra.

En stor intercoller i trynet på bilen er rått det,men bmw med overlading er ganske skremmende for de fleste,så jeg skal prøve å skjule den så godt det lar seg gjøre.

Ellers håper jeg at lyden vil bli litt lavere når den igjen skal startes opp.Har jo nå intercoller og andre innfestinger til både plenium og kompressor som jeg håper vil stemme ned bilen en del(før var plenium og kompressor festet stumt i motoren).Det var mildt sagt et hælvete å kjøre sånn den var(pga lyd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...