Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Tenningsbank kan komme av det innsuget. Man får IKKE bra nokk fordeling med ett så lite innsug. Motoren kan gå fint på noen syll men magert på noen andre. Sett på orginal plenum neste gang for og være på den sikkre siden. Det er det plass til. Og det funker kjempe bra med org plenum på s38 turbo. Bare ta ut eller hold open den flappen inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk monster-sierraen i bakgrunn!!!<3 Lite tits da eller:)

Fine tall forresten:)

Litt drygt å kalle en RS200n til Viko en Sierra... :P

Jørgen:

Ja, jeg har prøvd å foreslått en noe "revidert" innsugsform for han..... i snart 6 år.. ... men det er vel som å håpe på :santa:

Vi skal vel få til en dynofilm snart, for det gikk rimelig spenstig :) Bilen ville nesten av rulla og inn i verkstedbenken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk monster-sierraen i bakgrunn!!!<3 Lite tits da eller:)

Fine tall forresten:)

Litt drygt å kalle en RS200n til Viko en Sierra... :P

Jørgen:

Ja, jeg har prøvd å foreslått en noe "revidert" innsugsform for han..... i snart 6 år.. ... men det er vel som å håpe på :santa:

Vi skal vel få til en dynofilm snart, for det gikk rimelig spenstig :) Bilen ville nesten av rulla og inn i verkstedbenken..

Du kan øve på et esel oddis:) så kan du prøve deg på Kim etter du har fått eselet til å skifte mening:) da kanskje han begynner å vurdere litt:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk monster-sierraen i bakgrunn!!!<3 Lite tits da eller:)

Fine tall forresten:)

Litt drygt å kalle en RS200n til Viko en Sierra... :P

..

Rs200 blir kalt monster-Sierra i Sverige :wink:

Han er på min topp fem-liste over personer jeg hater mest. Han har fleeeere RS200r, og det er bare slemt overfor resterende befolkning :evil: Men nok OT fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalt plenium ble fillebiter for mange år siden. Har et slipesett på vei fra koed nå,så håper jeg får det innen lørdag,så bilen blir kjørbar igjen. Får se ann hvor motoren har fått bank også. Mulig bedre radiator må på plass også. Passer bremser fra e39 m5 på denna gamle 7'ern mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalt plenium ble fillebiter for mange år siden. Har et slipesett på vei fra koed nå,så håper jeg får det innen lørdag,så bilen blir kjørbar igjen. Får se ann hvor motoren har fått bank også. Mulig bedre radiator må på plass også. Passer bremser fra e39 m5 på denna gamle 7'ern mon tro?

hvorfor fillebiter? folk har jo ladet over 2 bar på sånt uten å ha noe som helst problem, bra er det og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...