Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Oljetrykket ble bedre da jeg fikk på litt tykkere olje.10w-60.

Lambda meteret var i bruk,og viste at den fikk godt med bensin,noe også pluggene viste.

Bilen ble ikke kjørt hardt på tidspunktet det skjedde heller.Vil tippe på rundt 2200,ca 80 km 5gir.

Er vel heller ikke sannsynlig at det var tenningen sin skyld,siden denne står på 18 grader,og jeg kjørte uten ladetrykk.Er vel bare en feil som har oppstått over tid.

Får prøve å titte på det til uka hvis jeg har tid og lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer..

dette var virkelig en trist nyhet. hadde såå lyst til å se bilen i aksjon, men ser ut til å bli en stund til det..

så fort du finner utav hva som har skjedd inni der så må du skrive det her.. så vi andre kan også kanskje lære noe av det som har skjedd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bare fått tatt noen kjappe bilder,dårlig kvalitet,men det er da bilder ihvertfall.Kommer fler når jeg får plukket opp og sett.

plugg som har fått litt juling:

havari001.jpg

Plugg og rester av det jeg tror er ventilsete:

havari002.jpg

Og til slutt innsuget med noen olje og spon-rester.

havari003.jpg

Hadde jeg hatt et litt bedre kamera,så hadde man også sett at det mangler en ventil i høyre innsugs kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Ett tips: Kjøp deg noen nye deler som kan monteres, alltid gøy med nytt! Så kommer arbeidslysta etterhvert skal du se ;)

Problemet er at jeg ikke vet hvor mye deler jeg trenger før jeg skrur opp og ser.

Og til Hylland:til våren er det for sent å begynne,men,jeg begynner å få mer lyst til å gjøre noe nå om dagen,så vi får se.Burde vel prøve å få gjort mest mulig for jul hvis det skal bli noe til neste års sesong.Burde jo ha mappet bilen på en rullende landevei hos noen som har peiling og de rette måle instrumentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...