Custom Edition Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Du burde heller trimme den 318is'en din maks. Trimkammer gjør mye. 6'ere veier alltid mer. Så vinninga går opp i spinninga.min gamle 95mod T20 Celica 2.0GT (170hk + chip/filter/5" eksos)var kjappere enn E30 Å E36 325 fra 0-100km/h og 100-200km/h så det er ikke umulig det 5" eksos? Har ikke en 95 mod av en sånn Celica 175 hester orginalt? Det burde du vite altså som har hatt den bilen selv. Tror førøvrig chip/filter/sporstpotte gir deg ikke mye ekstra på den bilen. Har sjekket chipper til den og fikk opplyst 5 hester ekstra. Celica'en veier jo ca 1250 kg gjør den ikke? Ca 100 kg under BMW'en. Er forøvrig en av mine favorittbiler den bilen der. Er som å sitte rett på veien og fartsfølelsen er enorm. Veldig vridningstivt karosseri og styringen er også utrolig presis. Til og med den med 118 HK gir utrolig mye kjøreglede. Og en strøken og velholdt en med store felger er utrolig lekker å se på. 5" eksos ja. Supraanlegg hele veien. står 175 i vognkortet ja men har vært mye diskusjon rundt akkurat det der..noen sier 170 mens andre sier 175..går jævlig godt hvertfall 1190kg er den. må også si at den chippen jeg bestilte fra japan skulle gi 12hk..derfor halverer jeg det for og være realistisk og si 6 hk. et par hk på filteret hvis jeg er heldig og eksosen skulle gi mye hk i følge HKS-folket..det jeg å gjorde var og fjerne katten på bilen så det gir jo merkbart mer respons..spesielt på en japse. Fantastisk kjørefølelse i bilen ja..dype skinnseter,normalt senket,store nok felger og et vanvittig turtallsdrag morro når sperra i 3.gir slår inn først på 175km/h(7000rpm originalt men min var flyttet til 7250rpm) mens 118hk-utgaven stopper på 135km/h på 6750rpm originalt i 3.gir bare morro og driftsikkert leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Jeg har prøvd mot A4 1.8....den ble eid....mot A3 1.8t....isbilen ble eid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 Jeg har prøvd mot A4 1.8....den ble eid....mot A3 1.8t....isbilen ble eid Hehe, joda men 1,8t har pustehjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå