Gå til innhold

Fikk vite sånn ca hva jeg fikk igjen for bilen min i dag..

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

80 k for bilen er vel bra det?

Noen som vet hvordan man kan sjekke listepris som forsikringsselskapene opperere med?

jeg fant en eller annen side på internett, måtte bruker 15 kr så fikk jeg prisen på mobilen... husker ikke helt hva siden var, men bare søkte på sol.no etter listepris på bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er drit bra å få igjen så mye, jeg har nettop krasja jeg å, de sa at jeg kanskje fikk tilbake 40 000 hvis jeg var heldig... jeg har 91 mod 325 209000km.... mulig han som takserte ikke hadde peiling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Noen som vet om dette er mulig med Gjensidige? Evt hvor mye dette sånn ca koster? Regner vel med det er en fast pris, som ikke har noen sammenheng med den vanlige forsikringen.

Jeg har forsikret bilen, med ekstrautstyr for inntil 30000.-(skal du ha høyere sum, så må det søkes spesielt, og dokumentere priser på påsatt utstyr) hos gjensidige, å jeg tror det kostet 4-500.- i året ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører rundt med forskjellinge biler som er stylet gangske kraftig til tider, og forsikrings agenten min sa att så lenge utstyret er fast montert så er det ikke noe problem, men hvis jeg hadde hatt stylingen i bagasjerommet, å bilen hadde blitt bulka så kraftig att dem gikk til H****** så hadde jeg bare fått igjen 10 000kr

Dekket alle typer lakk også sa han.. Jeg bruker If

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...