c_ellef Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Begynt å slette innlegg nå eller? La akkurat inn "Boobs, but or shoulder Part 2" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Kansje admin slettet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 kanskje det er hodet ditt som trenger en pause fra Data-skjermen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 kanskje det er hodet ditt som trenger en pause fra Data-skjermen ? Hehe, ja det hadde ikke vært dumt La det inn før jeg tok en tur på Biltema, da jeg kom tilbake hadde jeg fått mail om varsel på svar på temaet. Da jeg trykte på linken fikk jeg beskjed at innlegget var slettet. Kanskje admin ikke liker "boobs, but or shoulder" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Prøv på nytt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Får legge linken her igje da. Boobs, but or shoulder har ligget her på forumet før. Men nå har PART 2 kommet ut! Så nå kan du teste hvor mann du er http://www.zipperfish.net/free/quiz/boo ... r-pop.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 ka f.... er det som er gøy med dette? kunne du ikkje postet denne i den prioriterte tulle tråden da vertfall? ringer det ei bjelle hos deg? det er sikkert en grunn til at inlegget blei slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 12-20.. Foler meg fortsatt som en mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 16-20.. bomma på dei idiotsike spørsmålene.. noken andre og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 ka f.... er det som er gøy med dette? kunne du ikkje postet denne i den prioriterte tulle tråden da vertfall? ringer det ei bjelle hos deg? det er sikkert en grunn til at inlegget blei slettet. Javel ,har ikke lagt merke til den tråden før jeg. Du burde ikke snakke så høyt om at dette er et dumt innlegg, og legge inn et innlegg for å få 1500 innlegg syntes jeg er mye dummere. Skal legge det inn der neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 ka f.... er det som er gøy med dette? kunne du ikkje postet denne i den prioriterte tulle tråden da vertfall? ringer det ei bjelle hos deg? det er sikkert en grunn til at inlegget blei slettet. Javel ,har ikke lagt merke til den tråden før jeg. Du burde ikke snakke så høyt om at dette er et dumt innlegg, og legge inn et innlegg for å få 1500 innlegg syntes jeg er mye dummere. Skal legge det inn der neste gang er klar over det, er bare det at i det siste har det vert veldig mye tulle inlegg. og det begynner og bli litt irriterendes,, hadde vert fint vist alle komm i tulle tråden. da påvirker det ikkje resten av forumet. no hard feelings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 syns det var morro jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 moro og moro.. nå er det snart jul.. det er moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 ka f.... er det som er gøy med dette? kunne du ikkje postet denne i den prioriterte tulle tråden da vertfall? ringer det ei bjelle hos deg? det er sikkert en grunn til at inlegget blei slettet. Javel ,har ikke lagt merke til den tråden før jeg. Du burde ikke snakke så høyt om at dette er et dumt innlegg, og legge inn et innlegg for å få 1500 innlegg syntes jeg er mye dummere. Skal legge det inn der neste gang er klar over det, er bare det at i det siste har det vert veldig mye tulle inlegg. og det begynner og bli litt irriterendes,, hadde vert fint vist alle komm i tulle tråden. da påvirker det ikkje resten av forumet. no hard feelings. No offence, men det er jo litt ironisk at det kommer fra deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Det er vel slike topics Gunnar vil ha i tulletråden. Syns denne var morsom jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg