Gå til innhold

Hvor ble det av innlegget mitt?

c_ellef
 Share

Anbefalte innlegg

kanskje det er hodet ditt som trenger en pause fra Data-skjermen ?

Hehe, ja det hadde ikke vært dumt :) La det inn før jeg tok en tur på Biltema, da jeg kom tilbake hadde jeg fått mail om varsel på svar på temaet. Da jeg trykte på linken fikk jeg beskjed at innlegget var slettet.

Kanskje admin ikke liker "boobs, but or shoulder" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka f.... er det som er gøy med dette? kunne du ikkje postet denne i den prioriterte tulle tråden da vertfall?

ringer det ei bjelle hos deg? det er sikkert en grunn til at inlegget blei slettet. :whistle:

Javel ,har ikke lagt merke til den tråden før jeg. Du burde ikke snakke så høyt om at dette er et dumt innlegg, og legge inn et innlegg for å få 1500 innlegg syntes jeg er mye dummere.

Skal legge det inn der neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka f.... er det som er gøy med dette? kunne du ikkje postet denne i den prioriterte tulle tråden da vertfall?

ringer det ei bjelle hos deg? det er sikkert en grunn til at inlegget blei slettet. :whistle:

Javel ,har ikke lagt merke til den tråden før jeg. Du burde ikke snakke så høyt om at dette er et dumt innlegg, og legge inn et innlegg for å få 1500 innlegg syntes jeg er mye dummere.

er klar over det, er bare det at i det siste har det vert veldig mye tulle inlegg. og det begynner og bli litt irriterendes,, hadde vert fint vist alle komm i tulle tråden. da påvirker det ikkje resten av forumet.

no hard feelings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er klar over det, er bare det at i det siste har det vert veldig mye tulle inlegg. og det begynner og bli litt irriterendes,, hadde vert fint vist alle komm i tulle tråden. da påvirker det ikkje resten av forumet.

no hard feelings.

No offence, men det er jo litt ironisk at det kommer fra deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...