Ole-P Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 har en del e30 deler jeg skal selge. -svartskinn/gått stoff dørtrekk 2dørs. 500,- -pasasjer stol 2dørs. grått stoff med noe svart skinn. 200,- - komplett baksete 2 dørs. grått stoff med noe svart skinn. 300,- -stempler/ råder 325 86mod 1000,- (600,- hver for seg) -veiv 325 86mod 1500,- -en komplett motor. 320i 87mod gått 270k (mener jeg å huske står i bilen nå.) denne selges med girkasse lednings nett hjerne og alt annet smått til. klar til å startes. denne må tas ut av bil før kjøp så kun seriøse henvendels på denne.. motoren gikk fint og godt. litt høyt turtal på kald motor på tomgang 15oo rpm og gåen termostat (200spenn for ny). ny vanpumpe. og kan følge med en ekstra vanpumpe . 5000,- har også en del andre ting som skal selges så trenger du noe fra en 87mod 2dørs 320i eller noe fra en 325 86 mod motor si ifra så skal jeg se hva jeg har. priser er prutbare ved rask handel og henting. send pm ved interesse av noen av delene eller spørsmål. bilder av stempler osv vill komme da disse ligger i disel for rengjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 flere bilder. stempler og råder ligger som sagt i disel. her etter en times tid i disel og groms begynner å dette av. dem skal bli like blanke som nye før dem selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 ingen ting er enda solgt. så løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villamo Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 bilde av baksete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå