Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah..du som nesten er "naboen" min? Kompisen til Lars Andreas Vågen? Ser fin ut bilen din..er det den samme som Espevolden hadde, ligna voldsomt..Mitt filter har di forresten på Blåring, trur eg betalte ca 1250kr med mont. første filteret eg har hørt som har lagt bra lyd på fireren vertfall..har hørt fleire KN som ikkje du får samme lyd i..

Skrevet
Ah..du som nesten er "naboen" min? Kompisen til Lars Andreas Vågen? Ser fin ut bilen din..er det den samme som Espevolden hadde, ligna voldsomt..Mitt filter har di forresten på Blåring, trur eg betalte ca 1250kr med mont. første filteret eg har hørt som har lagt bra lyd på fireren vertfall..har hørt fleire KN som ikkje du får samme lyd i..

Hmm... Så det -er- mulig å få god lyd i firer'n min også? (318, e36)

Kjøpte det standard kon-filteret som de selger på Torshov, og gav ikke merkbart bedre *lyd* (eller noe annet for den saks skyld, men det er jo bare en firer ;) )

Hvilket filter kjøpte du spesifikt? Fulgte det med noen adapterplate inn til luftmengdemåleren? Har isåfall fra før av. Er vel.. en 70mm åpning jeg har der.

Skrevet

Jo, hvordan var det..det er en adapterplate der og så går det over i Slange og så i filteret..kjøpte det som var til bilen, men det er ganske stort..dette filteret skal tydligvis inneholde begge stoffene som er i både KN og Green cotton filtrene..Både papir (KN) og Cotton (Green)..Tror det var slik :?

Du får jo ikkje akkurat noe Gromlyd fra fireren da, men vertfall bedre enn orginalt..

Men skal sende deg et bilde imorgen eg ChrZZ :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...