André Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Lurer på hva jeg bør velge av kickere eller de runde subwoofere. Har hørt at kickere er mye bedre enn de vanlige. Stemmer dette? Finnes det isåfall en side på nettet som selger dette? sånn at jeg slipper på leite meg ihjel for å finne slike.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 hadde kicker firkanta subb i gammel bilen min og den spillte noe helt rått! kjøpte den til nautilus her på forumet! spør han angående subb han har peiling og du får goe priser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 kicker spiller bra dei! men det er mangen andre alternativ som er like bra,, eg har blitt positivt overrasket av cadence mangen ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 jeg har focal og jeg syns det dundrer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Jeg har pioneer og de spiller helt synsykt bra..de leverer ekte varer..skryter ikke på seg for å si d sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Jeg har pioneer og de spiller helt synsykt bra..de leverer ekte varer..skryter ikke på seg for å si d sånn pioneer dunker men ikkje prøv og fortell meg at dei spiller fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Jeg har pioneer og de spiller helt synsykt bra..de leverer ekte varer..skryter ikke på seg for å si d sånn pioneer dunker men ikkje prøv og fortell meg at dei spiller fint! Har pioneer sin 12" Tsw-12spl eller hva nå den heter... 750w nominell... den spiller helt kurrant men trenger en som sagt en kraftig forsterker... for å få "god" lyd må en vel lydisolere/dempe og gjøre store ting med bilen innvendig, for i de fleste biler rister ting litt når du spiller høyt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 hehe. Bakskiltet og hattehyllen rister her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Jeg anbefaler også Kicker .... Har det sjøl og er kjemefornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 kjør pioneer kvalitet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 Okei.. mange forskjellige meninger her asså.. Noen som har en bra side til meg da? Med rimelige priser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Anbefaler cadence jeg også! Har det selv å spiller veldig bra!. Linker: http://www.hayaudio.no/ http://www.superstyling.no/shop/ http://www.bilstereo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 www.bilradiospesialisten.com www.boomcar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 www.sgcshop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 cerwin vega 15" 1000w spiller meget bra den også. hvertfall i min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå