eehgil Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Bilen stoppa plutsli idag, trodde det var bensinpumpa som var problemet for den gikk ikke, men når jeg måler spenningen på pluggen som går inn på bensinpumpen under baksetet får jeg null når jeg kjører motoren på starteren, på sikringen i sikringsboksen er det spenning.. sikringen har forresten gått en gang før av uviss grunn? Kan det være releet? er det det lange som sitter i sikringsboksen? Trodde releer omtrent skulle være evigvarende..? Andre ting det kan være? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Prøv å skift bensinpumpe relèt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 Prøv å skift bensinpumpe relèt ja. Har hørt rykter om at dette releet er styggdyrt, 700kr..! Vist dette er tilfelle vil jeg være helt sikker på at det er releet som er problemet, men vist releet er billig er det jo bare å prøve! noen som vet ca. hva det koster? Hvilket relee er det? er det det store avlange som er i sikringsboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Husker ikke hvordan de er på 318is men tror det er det høye som står rett ved lmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Er nok dessverre dyrt det ja.. Fikk med et ekstra når jeg kjøpte bilen min! E30 318i detta da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 du kan jo skjekke om relet slår inn. ved å ta styrestrømmen direkte fra + og -. hvordan ser du på selve releet! bare ikke ta feil!! da kan du kortslutte en del! det har jeg gjort :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå