Runar-CSi Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Jeg og et par kompiser kjørte oss en tur for å se på GS Bildeler sine nye lokaler med ny butikk i Bud sentrum igår ettermidag, vi ble imponert over hvordan de hadde satset nå!! Utrolig fine lokaler med en fantastisk flott utstilling for oss Bmw entusiaster. Tok et par biler av noe i utstilinga som jeg tenkte jeg skulle dele med dere, desverre er ikke beldene av ypperste kvalitet siden de ble tatt med mobil men de gir dere et inntrykk av hvordan det ser ut nå! De har fortsatt de gamle lokalene også og de skal forstatt være i bruk, der skal de satse større på demontering av biler og salg av brukte deler. For de som bor i nerheten anbefales det på det strekeste å kjøre ut dit en tur når dere har muligheten!
BalleKnalle Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Sinnsyk utvikling på GS Bildeler egentlig. Er litt forskjell på dette og den "brakka" de hadde utstilling i tidligere.... ...er i dag landets største leverandør av reservedeler til BMW.
M3cabriolet Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 jeg har finansiert mye av det der etter alt jeg har kjøpt inn til prosjektet mitt nå! hehehe
Runar-CSi Skrevet November 26, 2005 Forfatter Skrevet November 26, 2005 Jeg har nok finansiert en av demobilene der jeg også....
SteffenK Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Det der så meeget bra ut, dit skal jeg kjøre meg en tur en dag
Sperre Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Var å jobbet på Bud i sommer, så ikke noe til den buteikken da ? kjenner ikke igjen bygget heller ? Men uansett, kjempe bra at de tør satse ! Det liker vi =)
Patrick B Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Heftige greier Synd man bor så langt unna Ja
Dr_S Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Får vi lavere priser nå da? hehe..er vel heller omvendt
Erik E30 Einum Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Sinnsyk utvikling på GS Bildeler egentlig. Er litt forskjell på dette og den "brakka" de hadde utstilling i tidligere.... Var på GS i 2001 eller 2002, og da hadde de ikke den butikken du viser engang, kun et lagerlokale med kontorer. Eneste "utstillingen" var i inngangspartiet. Det de har fått til nå var jo bare helt topp!
Nils Jørgen Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 De felgene som er på de bilene (Hartge look) hva er det for slags felger? Er det Hartge? Eller kopi. Selger GS disse? STRØKENT lokale
K Landre Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Likte spesielt Jagermeister bilen der jeg da:P Vet i hvertfall hvor jeg skal neste gang jeg skal hjem igjen nå
Erik E30 Einum Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Hadde ikke vært feil med en slik Jägermeister nei, hverken som modellbil eller i skala 1:1.
K Landre Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Hadde gladelig tatt i mot begge med åpne hender ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå