Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og et par kompiser kjørte oss en tur for å se på GS Bildeler sine nye lokaler med ny butikk i Bud sentrum igår ettermidag, vi ble imponert over hvordan de hadde satset nå!!

Utrolig fine lokaler med en fantastisk flott utstilling for oss Bmw entusiaster.

Tok et par biler av noe i utstilinga som jeg tenkte jeg skulle dele med dere, desverre er ikke beldene av ypperste kvalitet siden de ble tatt med mobil men de gir dere et inntrykk av hvordan det ser ut nå!

bilde030.jpg

bilde031.jpg

bilde032.jpg

bilde033.jpg

bilde034.jpg

bilde035.jpg

bilde036.jpg

bilde037.jpg

bilde038.jpg

bilde039.jpg

bilde040.jpg

De har fortsatt de gamle lokalene også og de skal forstatt være i bruk, der skal de satse større på demontering av biler og salg av brukte deler.

For de som bor i nerheten anbefales det på det strekeste å kjøre ut dit en tur når dere har muligheten!

Skrevet

Var å jobbet på Bud i sommer, så ikke noe til den buteikken da ? kjenner ikke igjen bygget heller ?

Men uansett, kjempe bra at de tør satse ! Det liker vi =)

Skrevet
Sinnsyk utvikling på GS Bildeler egentlig. Er litt forskjell på dette og den "brakka" de hadde utstilling i tidligere.... :D

Var på GS i 2001 eller 2002, og da hadde de ikke den butikken du viser engang, kun et lagerlokale med kontorer. Eneste "utstillingen" var i inngangspartiet.

Det de har fått til nå var jo bare helt topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...