Gå til innhold

Essen 2005!

Jonte
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine biler.. men det ser uendelig mye bedre ut som orginalt.... syns jeg i alle fall... men det har vle noe med image å gjøre ,.. det er jo det som er flott med BMW. de er flotte på en diskret måte.

Blir for heftig med gigantiske skinnende og out of proportion- felger med skjørt og lister som subber ned i bakken...

det er vel mer for de som har behov for å skrike ut hver gang de kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Essen messen i helgen. Jeg kan få lagt opp noen bilder imorgen om dere vil...?

Oldtimer avdelingen var absolutt favoritten.. Med Porsche 356,959 F-F40, AM i diverse varianter, altmulig klassisk snadder! Ferrari er jeg ikke den store fan av, men designet på F-265GT er i absolutt all-time verdensklasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine biler.. men det ser uendelig mye bedre ut som orginalt.... syns jeg i alle fall... men det har vle noe med image å gjøre ,.. det er jo det som er flott med BMW. de er flotte på en diskret måte.

Blir for heftig med gigantiske skinnende og out of proportion- felger med skjørt og lister som subber ned i bakken...

det er vel mer for de som har behov for å skrike ut hver gang de kommer

Virker som du er ute etter å fremprovosere en raksjon hver gang du kommenterer biler som ikke er originale. Får en følelse av at du tror alle som ikke har 100% original bil _skriker_ etter oppmerksomhet.

Finnes jo en mellomting når det gjelder "styling". Synes de fleste "seriøse" styling-/tuningfirmaer er veldig flinke til å fremheve en bils gode sider. Med seriøse mener jeg Hartge, Hamann, AC Schnitzer Alpina... Etter min mening skal styling fremheve/forsterke bilens originale design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner mentaliteten din. Liker bla a Alpina. ( kanskje litt mye med de feite eksosrørene på B5/B7) men en 745 med full Hamann styling er ikke noe annet en et eneste stort rop om opmerksomhet. jeg syns i alle fall det ser helt latterlig ut med store vinger og saker og ting som ikke hjelper på kjøreegenskapene.

at folk setter på utstyr for å forbedre kjøring på bane har jeg full forståelse for, men utover det ser jeg ikke noen spesiell grunn til å legge på masse ubrukelig greier som bare skaper sensasjon fordi det er anderledes. Mellomtingen er å ha noen Fine og tildels store felger.. 17" eller 18" Alpina felger på en 5-serie ser jo absolutt smakfullt ut, men store glinsende greier som forsvinner inn i hjulbuen og senkesett som gjør at bilen subber ned i bakken er etter min mening helt på trynet... Ødelegger hele ideen bak BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...