///Magnus Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Vi er vel ganske enige tror jeg. Man kan ikke style en 7-serie på samme måte som en 3-serie. 5-serie blir noe midt imellom. Liker egentlig M-styling best. Der har de fremhevet/forsterket bilens linjer på en bra måte. Synes ofte at M-utgavene er slik bilen egentlig burde sett ut. Litt lavere, men ikke så det subber, større hjul, men ikke så den ser ut som en radiostyrt bil, andre fangere/sideskjørt, men ikke av sen typen som skraper i asfalten... En rosa BMW med ting fra fem forskjellige stylingfirmaer og spinners er definitivt _ikke_ pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Å herregud! Rompa til Hamann og fronten til Kerscher på en E90 er en av mine topp 10 ting jeg skal ha gjennom mitt liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Her er det fler bilder fra Essen2005.. http://www.dinside.no/php/art.php?id=282266 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå