Schnellfahren Skrevet November 27, 2005 Skrevet November 27, 2005 Det stemmer... he he, de har hatt et par festlige reklamer
Steffan C Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 Er det ikke en vits som ender med: Jeg heter Knut og har kledt meg ut. Så bare pass dere gutter! Ha Ha, da snakker vi luremus . Eller kansje ikke mus, men ihvertfall lurt .
gsrl Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 jepp. hun har sikkert en ikke så rent liten "gave" under skjørtet selv. nesten garantert..... var det ikke Toyota som spillte på akkurat det i en av sine reklamer ? Haha, var det ikke en viss her som ville stikke nesegrevet opp å lukte på godsakene?? Hehehe, synes jeg ser det for meg
mAZE Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 Du ser jo det foran også det, er jo ikke noe særlig med bufferter.. Vil tro dette er en Knut..
Gunnar Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 bare for å få det på plass.. nå har "nazien" posta et slikt innlegg eg trudde skulle i "Tulletråden" men er der bil i bilde skal det altså i bilder/film? bare lurer.. Det var kanskje litt på kanten etter all irettesettingen, men det er tross alt BMW vi snakker om her. Det er mer enn det har vært i trådene som har fått kommentar/blitt slettet/etc.
Hylland Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 Eg har ikkje so mykje peiling på bil, men eg skulle klart å lurt ho til å tru at det var blinklysvæska som hadde gått tom... Men eg kunne hjelpt ho med å senda bilen til verkstad, og som ein liten bonus for ho, so jobbe eg med understellsbehandling, så eg skulle nok tatt ein full overhaling på ho og....
tmp Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Her bare MÅ det være noe muffens!!! Ingen bmw stopper etter veien:)
Muren Motorsport Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 Ærlig talt.. Bmw er vell blant de bilene eg har hatt som har hatt mest havari... Dette er gammle biler vel å merke.. men i sammenligning med:gammle Opel,Ford,chevy,har eg hatt oftare/Dyrare havari med bmw. for ikkje snakke om forsikringa på gammal beemer.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå