Gå til innhold

Hjelp meg å finn ny bil..

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg driver å søker å leter etter ny bil, men jeg finner ikke noen.

Skal kjøpe en helt orginal en, da jeg skal style den opp selv. Den skal også lakkeres så det gjør ikke noe om lakken er slitt osv. Det skal være en 320, må ha svart skinninteriør, og det må være coupe. Det kan til nøds være en 318is, så får jeg heller bytte motor i den senere.. Kan noen snille folk her hjelpe meg litt å se om dere finner noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt originale med skinn finnes jo nesten ikke lenger. Da må du nok ta inn en fra Tyskland... Skal du finne en som ikke er tuklet med her i norge må du nok opp på minst 70 -80k... og jeg er tvilsom til at du finner en coupe også til den prisen med skinn som er original...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg får vell kanskje bare drite i skinn da, heller kjøpe etterpå fra sverige eller no sånt. Så bra ut den du kom med da hagenisse, men jeg håper iallefall jeg slipper å legge ut mer en 60k.. Har letet endel på autodb og sånt, men er vanskelig å finne coupe'r som ikke er helt oppstyla å dyre.. :/

Fant en her da, http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

Men det er jo den skaden da, vet ikke hvor mye det koster å få fikset jeg..?

Ellers så var det jo ikke noe fint skinn interiør og den har gått langt :| Så jeg må vell bare finne meg i at det blir litt dyrere enn jeg hadde tenkt.. Kan jo finne en 318is til den prisen da, men da må jeg bytte motor hvis jeg skal gjøre det så er det så mye som må gjøres, mye som må forsterkes, siden det er en firer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er kansje mye.. Men du vet, lakkering blir no nesten 20k, også er det lambodørene som jeg har så lyst på, 15k(Du trenger ikke å si hva du syns om den prioriteringen heller) ;) Hehe.. Neida, men jeg lurer på å kansje drite i dørene å heller dra til sverige å kjøpe meg motor for penga, jeg føler jeg får endel mer for penga da liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...