SteffenK Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Jeg driver å søker å leter etter ny bil, men jeg finner ikke noen. Skal kjøpe en helt orginal en, da jeg skal style den opp selv. Den skal også lakkeres så det gjør ikke noe om lakken er slitt osv. Det skal være en 320, må ha svart skinninteriør, og det må være coupe. Det kan til nøds være en 318is, så får jeg heller bytte motor i den senere.. Kan noen snille folk her hjelpe meg litt å se om dere finner noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 Jeg tenkte rundt 50k.. 91/92mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 320 eller 318is med skinn til 50k blir nok nesten umulig å finne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hm, sier du det altså.. Hvor mye må jeg ut med da tror dere? For en E36 320 coupe 91/92mod, helt orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Er vel bare å tråle finn, autodb osv og se hva de ligger på. Her er en f.eks. Coupene ligger nok litt høyere i pris enn sedanene og siden du skal ha skinn i tillegg tror jeg 50k er rimelig urealistisk. Med mindre du vil ha et vrak eller er kretsmester i pruting da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Helt originale med skinn finnes jo nesten ikke lenger. Da må du nok ta inn en fra Tyskland... Skal du finne en som ikke er tuklet med her i norge må du nok opp på minst 70 -80k... og jeg er tvilsom til at du finner en coupe også til den prisen med skinn som er original... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Takk for svar Jeg får vell kanskje bare drite i skinn da, heller kjøpe etterpå fra sverige eller no sånt. Så bra ut den du kom med da hagenisse, men jeg håper iallefall jeg slipper å legge ut mer en 60k.. Har letet endel på autodb og sånt, men er vanskelig å finne coupe'r som ikke er helt oppstyla å dyre.. :/ Fant en her da, http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Men det er jo den skaden da, vet ikke hvor mye det koster å få fikset jeg..? Ellers så var det jo ikke noe fint skinn interiør og den har gått langt Så jeg må vell bare finne meg i at det blir litt dyrere enn jeg hadde tenkt.. Kan jo finne en 318is til den prisen da, men da må jeg bytte motor hvis jeg skal gjøre det så er det så mye som må gjøres, mye som må forsterkes, siden det er en firer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Mye har du tenkt å legge i styling, lakk osv? Er du heldig finner du en som er billig pga eieren er i beit for penger - og ikke fordi bilen holder stø kurs mot skraphaugen. Er isbilene noe særlig billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hadde tenkt å legge ut 50-60k på lakk, styling og diverse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Hm ok. Jeg skal ikke si hva jeg mener om den prioriteringen Tittet litt på autodb og finn (får ikke sove ) og det ser ut som 60k heller må være et minimumsbeløp gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hehe, ja det er kansje mye.. Men du vet, lakkering blir no nesten 20k, også er det lambodørene som jeg har så lyst på, 15k(Du trenger ikke å si hva du syns om den prioriteringen heller) Hehe.. Neida, men jeg lurer på å kansje drite i dørene å heller dra til sverige å kjøpe meg motor for penga, jeg føler jeg får endel mer for penga da liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Lambodører ja... .hehe.. må jo innrømme at det er litt kult, selv om jeg ikke vil hatt det på min bil... Gleder meg til å se bilder! Husk å legge ut noen etterhvert som du begynner å bli ferdig med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Ford Sierra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå