elgx Skrevet November 29, 2005 Forfatter Skrevet November 29, 2005 På drivenesheia i mellom øvrebø og vennesla. nærmere øvrebø da! var surt det,
Gunnar Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Drivenes.. der var jeg på lørdag.. Glatte tilstander.
Patrick B Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Tror E30`spesiellt skal ta ferie i vintermånedene, de spesielt liker å logre me halen! Utrolig trist at ulykker skjer, men uansett, det viktigste er at det går bra med den/dem som er i bilulykker!
TrondK Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Huff. Mange som kjører utfor nå. Vær forsiktige folkens! Jeg fikk testa min e46 på glatta i går for første gang. ASP funker faktisk sinnsykt bra. Bedre enn forventet. Må jo slå den av for å ha det moro... hehe... Og vil bare gi litt ros til Havva bil i Kristiansand (BMW-forhandler) Hadde bilen min inne for å få vekk noe rust på panseret. Bilen ble leveret skitten, og når jeg skulle hente den var den skinnende ren. Det er bra service!
BMW_Racing Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 off off.... en e-30 til ja. Bra jeg har satt vekk min for vinteren. Så den slepper å se snø i år. Gjør som meg og kjøp en "vinter bil" . Ford sierra eller andre bakhjuls drevene biler. Kondolerer.
Jessica Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Kondolerer.. Alltid trist når slike ting skjer:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå