elgx Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 På drivenesheia i mellom øvrebø og vennesla. nærmere øvrebø da! var surt det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Drivenes.. der var jeg på lørdag.. Glatte tilstander. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Tror E30`spesiellt skal ta ferie i vintermånedene, de spesielt liker å logre me halen! Utrolig trist at ulykker skjer, men uansett, det viktigste er at det går bra med den/dem som er i bilulykker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Huff. Mange som kjører utfor nå. Vær forsiktige folkens! Jeg fikk testa min e46 på glatta i går for første gang. ASP funker faktisk sinnsykt bra. Bedre enn forventet. Må jo slå den av for å ha det moro... hehe... Og vil bare gi litt ros til Havva bil i Kristiansand (BMW-forhandler) Hadde bilen min inne for å få vekk noe rust på panseret. Bilen ble leveret skitten, og når jeg skulle hente den var den skinnende ren. Det er bra service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 off off.... en e-30 til ja. Bra jeg har satt vekk min for vinteren. Så den slepper å se snø i år. Gjør som meg og kjøp en "vinter bil" . Ford sierra eller andre bakhjuls drevene biler. Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessica Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Kondolerer.. Alltid trist når slike ting skjer:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå