Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 kom med 6k så har dere en skikkelig go`bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 er interessert jeg bare jeg får solgt is`en først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 må få sett på den en dag siden det er bakhjul ,går den bra el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 må få sett på den en dag siden det er bakhjul ,går den bra el? den går greit! hehe.. lett å få en skikkelig go`sladd med hvertfalll! Svinghjulet er dreid ned ca 2kg og det gir MYE kjappere respons! Jeg tok opp lyden med mobilen da jeg prøvde 0-120km/t så send med en PM hvis du vil høre! hehe... Forsikringa blir flytta over på Suzuki`n idag, men bilen kan fortsatt prøves på Sneltvedt Bilen har ikke bra toppfart, men akser rimelig greit! Jeg syns det er mye bedre hvertall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 kan jo være en greit is-bil og detta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 SOLGT! Den blir henta idag! Gikk for 6k uten hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg