Kjetil Sømme Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Vel, vent med rosen til du ser at det fungerer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 har ikke fått nå regning ennda...de skal bytte en glødeplugg til på syl 2 + bytte releet... par timers arbeid/ 600kr timen?? rele: 600,-Glødeplugg har jeg... Får vell regning om fredagen da disse tingene skal byttes... Skjønner ikke at de andre verkstedene ikke har funnet ut av dette!! Sleit noe innmari med en 324td jeg også, der jeg hadde bilen på verksted uten at de fant ut av det. Det eneste forslaget de hadde, etter å ha sjekka hjernen på bilen var at dieselpumpa var slitt. Så etter å ha kjøpt og bytta dieselpumpe fant jeg ut at den gamle var ok! Irriterende. Fant til slutt ut selv, at feilen lå i en justerbar svinghjulsføler. Var altså nok å løsne på en mutter og justere en føler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 dette er jo helt sinnsykt.altså,begge problemene som nevnes her har gitt eier store unødige utlegg pga inkompetanse hos verksteder og ingenting annet.for et verksted å "gjette" at noe er gåent uten å sjekke det i forkant er jo helt hårreisende(som en dieselpumpe feks).fatter ikke at folk faktisk godtar sånt...kommer seff an på avtalen verkstedet har blitt enig med eier om angående feilsøkingen og hva de har opplyst/informert om i forkant av utskiftingen av diverse deler,men anyway..........udugelighet er ordet hvis man ikke kan gi et korrekt svar på om en pumpe er gåen eller ei så må man bare stenge hele sjappa og begynne å snu burgere istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 synes det har vært altfor mye utlegg for å finne ut feilen,men nå vet jeg hvor jeg skal dra med bilen... Satser på at den kommer til å fungere... hvis ikke så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 dette er jo helt sinnsykt.altså,begge problemene som nevnes her har gitt eier store unødige utlegg pga inkompetanse hos verksteder og ingenting annet.for et verksted å "gjette" at noe er gåent uten å sjekke det i forkant er jo helt hårreisende(som en dieselpumpe feks).fatter ikke at folk faktisk godtar sånt...kommer seff an på avtalen verkstedet har blitt enig med eier om angående feilsøkingen og hva de har opplyst/informert om i forkant av utskiftingen av diverse deler,men anyway..........udugelighet er ordet hvis man ikke kan gi et korrekt svar på om en pumpe er gåen eller ei så må man bare stenge hele sjappa og begynne å snu burgere istedenfor. Helt enig. Lukter svindel her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 Problemmet er at de ikke har peiling hva de driver med, mest intrisert i å tjene penger...skal gi tilbakemelling senere...skal dit igjen idag kl 13.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 Fikk tilbake bilen igår etter siste tur på EMM Sport i tr.heim og over 5000,- i verkstedregning. MEN..... Den har ikke blitt noe bedre...I mårres starta den så vidt før den ble strømtør...Dette er ikke normalt og batteriet er så si nytt!! Skal ringe idag å høre....begynner og bli ganske fortvila nå...Begrensinger hva en student har råd tilå være på verksted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Skal være forsiktig med ros til Emm Sport tror jeg... 10000,- er bruk og er fortsatt like tungstarta som før... kan ikke forstå at det ikke er noen som kan få til å ordne dette...! Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Men for å være litt logisk her: -Problemet er tilsynelatende borte når tanken er full, skriver du. Bør ikke problemet da ligge i tanken? Er det et rør som suger diesel fra bunnen av tanken og opp til toppen? Har røret falt av? Er det hull i et evt. rør, slik at pumpa suger falsk luft straks nivået kommer noen cm ned i tanken? Kun et wild-card her, har aldri operert en dieseltank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Finnes det ikke noen verksteder som er eksperter på BMW da? Eller de er kanskje det de du har besøkt, uten å finne feilen... hmm... merkelig. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Jeg bad de sjekke absolutt ALT som kunne ha noe med det å gjøre og bytte ut alle nødvendige deler......Bytta matepumpa,ventiler,returslanger,osv men ingen forskjell... Eneste som var igjen da var et slags register de måtte prøve å justere på dieselpumpa.. Men nå har jeg tatt juleferie så det blir ikke noe før jul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 er det bare meg eller kaster du penga rett ut av vinduet her..? 30-40.000 for og finne en feil.. kan jo kjøpe alt nytt til den prisen... du må da ikke la de slippe unna når de skal fikse bilen og ikke gjør det! Når du betaler for at de skal finne feilen så skal du ikke dagen etter måtte dra tilbake igjen og betale mer! Forlang at de fikser det du faktisk har betalt for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 31000,- er bruk nå... 8000 til Emm Sport... 15000,- på ett annet merkeverksted 8-9000 på lokale verksted... Forventer at man får noe tilbake når man bruker så mye penger... Så denne bilen er det meste byttet på... Tilsammen med forrige eier som hadde den fra 2000-2002 og fram til nå er det nok bruk nærmere 65-70k på den... Men det er noen helt hårrible saker grunnet kvinnfølk og peilepinnen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Mulig jeg har oversett noe her, men hvilken type dieselbil er dette, og årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 E34 95mod 525tdsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå