Hakon Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Fin Pris... felgene er jo fine de ... men de skriker veldig ... harmonerer ikke så godt med MW's Image ... i alle fall ikke gammle BMW... E34 M5 var jo så anonym at mannen i gaten ikke knne diffrensiere mellom en 518 og en M5. Da passer det dårlig med slike voldsomheter etter min mening ... 17" er godt nok .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 19" Breyton Magic.... Imgen anelse på pris men rååååååfeite eller seff shnitzer type II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 synes di som jeg har på min funker helt greit. eneste er at dem skulle vært en tomme bredere bak 8,5x18 rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 synes di som jeg har på min funker helt greit. eneste er at dem skulle vært en tomme bredere bak 8,5x18 rundt om. se der ja! Der har du rims! men de er originale sant? hva betalte du for de? kjøpte du de brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Jeg har et sett med 17tommer av disse som jeg kan selge for et akseptabelt bud, eventuellet bytte + mellomlegg i felger med kant.. De er i meget god stand og uten kast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Er jo selvfølgelig fornøyd med mine felger. De heter AEZ Radon, 8,5x18" 235/40 foran og 10x18" 265/35 bak. Personelig liker jeg bred kant på felgene og E-34 ser best ut med 18", det er min mening . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Jeg har et sett med 17tommer av disse som jeg kan selge for et akseptabelt bud, eventuellet bytte + mellomlegg i felger med kant.. De er i meget god stand og uten kast! Hva tenker du prisen ligger på da? Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå