Gå til innhold

Diskusjon: Lotus Omega VS BMW Alpina B10

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, mener Lotus Omega kom ut med rundt 380hk? Men, altså, d er og forblir en skropel i mine øyne! 8) Bmw'en er den desiderte vinneren for meg ihvertfall, både på effekt og design, samt sist men ikke minst kvalitet. :twisted:

EDIT: Lotus Omega OUTPUT

(faktory) 377 bhp at 5200rpm.

568 Nm/5500rpm (557 Nm / 4200 rpm,406 Nm / 2000 rpm )

Og Bmw Alpina B10 E34 kom vel ut med 2 varianter, en på 254hk og en på 360 hk.

Tja, ville nå innrømme at Bmw'en sliter mot det perverse momentet i Skropelen ja :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotus omegaen har 3,2 liters twin turbo motor..377hk og 580 NM originalt.

Designmessig synes jeg Opelen faktisk KNUSER bmw`n her...(nå skal det jo sies at den på bildet er litt stylet men men)

Kvalitets messig vinner BMW`n.

På kjøring tror jeg alpinaen må vike for den omegaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til de litt mer seriøse aktørene kommer på banen, Gunnar osv...gleder meg til å høre hva Entusiaster har og si...det vil si bil entusiaster, ikke altersvergende BMW elskere.

Gleder meg til å høre hva de som verdsetter linjer, design og ytelser har og si om denne "Under dog`en"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til de litt mer seriøse aktørene kommer på banen, Gunnar osv...gleder meg til å høre hva Entusiaster har og si...det vil si bil entusiaster, ikke altersvergende BMW elskere.

Gleder meg til å høre hva de som verdsetter linjer, design og ytelser har og si om denne "Under dog`en"...

???

hva skulle du egentlig ha frem her?? at det bare er de som er entusiaster nok til å svare på dette?? da synes jeg du skal lage en diskusjon pr PM dere imellom! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt så spurte du jo om folks meninger uten å legge restriksjoner på hvem som skulle uttale seg, og ettersom det foreligger lite specs om de 2 bilene (jeg går hvertfaall ikke å husker alt av det i hodet) blir det tatt mye på design i første omgang... Dette bildet er av bilen orginalt, og det syntes hvertfall ikke jeg ikke er spesielt vakkert... uansett, hver sin smak :)

lotus_omega1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...