Filur Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 noen som vet om det blir mye styr å kjøpe V8 front til E34 på koed, angående frakt og toll?? for alle delene som trengs skal di bare ha kr 3700,- så jeg vurderer veldig om jeg skal slå til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Legg fronten i handlevognen, og frakten blir regnet ut. Så ganger du denne prisen du da får med 1,25 (en komma tjuvefem). Da legger du på 25% mva på prisen. Så må du beregne ca 160,- i tollgebyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 har du hele adressen til koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Eller beregn cirka 300kroner i frakt inklusive fortolling inn til norge. Gang med cirka 1,05 for å få det i Norske kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 takker for svar, skal se om jeg får ordnet lakkering "under bordet" for en liten slump før jeg kjøper... Daniel C er det du som er fra Koed?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Ser ut som det er vår kjære Daniel @ koed.dk Hehe. Får ihvertfall håpe han blir fast *inventar* her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagfinn Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Jeg vil bare skryte av den gode servicen jeg fikk på koed.dk, e fikk ikke til å betale ved å taste inn kredittkort nummeret. Så jeg var litt redd for å bare overføre pengene, ubegrunnet. Daniel tok straks kontakt å fikk sendt delene. Servicen var i særklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Koed er konge på pris og service! Handlet der flere ganger Har for det meste hatt med Otto å gjøre, men hilser på Daniel for det Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Koed er konge på pris og service! Handlet der flere ganger Har for det meste hatt med Otto å gjøre, men hilser på Daniel for det Keep up the good work! Har kun hatt kontakt med Claus Weel og har altid fått god service derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 noen som vet om det blir mye styr å kjøpe V8 front til E34 på koed, angående frakt og toll??for alle delene som trengs skal di bare ha kr 3700,- så jeg vurderer veldig om jeg skal slå til.... Jeg har V8 front til E34 hvis du er interessert? Pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Er det bare meg som er helt blåst eller? Kommer ikke videre fra startsiden på koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Er det ikke bare å trykke start og så på onlinekatalog da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 V8 front? det er standard front fra seint 94.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Min er ihvertfall sen 94 modell og har V8 front så kan jo alltids stemme det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå