Gå til innhold

Vil dette passe på en E39? (ET, Innpress)


Wunder
 Share

Anbefalte innlegg

Kona har en E39 som jeg vurderer å kjøpe julepresang til og orginal ET er 20 på denne modellen. Vil det da passe med ET 15 forann og ET 22 bak? Bilen er ikke senket (har planer til våren) og dekkene det er snakk om er 235.30.19 og 265.25.19?

Takker for alle svar og innspill

PS! Håper Sognsvann fryser til snart så det går ann å slædde skikkelig her i Oslo også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville selvsagt ikke tatt sjansen på å kjøre på Sognsvann men jeg så noen som gjorde det for noen år siden i en gammel sliten boble. Jeg var oppover Sørkedalen i går kveld og der var det mye potensielle svinger. Gunnar, vi vil ha julekalender!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok passe du!

Blir ikke trangt mot dempern bak da? Har en del lavere innpress på de store bakfelgene mine, og har allikevel merker i demper og på eksospotte etter felg/dekk på min E34. E39 liker jo samme innpress. De er 10" brede og har 265/35-18" dekk. Tror ET er 17-18 eller noe på bakfelgene. 12 eller 15 foran.

Gunnar, vi vil ha julekalender!!!

Jaha?! :o Hva slags julekalender skulle det være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal passe bra på bilen din.

bbs leverer 10 x 18" felg med ET 25, og de er tüv-godkjente. regner med de ikke hadde blitt det hvis det tok i her og der..?

men sikker på at du skal ha den dekkdimensjonen? høres litt feil ut. du mener vel 235/35 og 265/30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med 235/35 -19" på min E34 og det går helt fint, og fyller bra opp hjulbuene.

Men vil nok tro at E39 har bedre plass i hjulbuene enn E34, er vel litt viktig at hjulene fyller hjulbuene godt også??

Dessuten med så lav profil som du skal ha, så skal det ikke mye til før felgene blir eggeformet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...