Gå til innhold

Eh.. Volvopower

te em
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en idiot som kaller seg volvofantast elle noe skrev dette inne på bilforumet.net : Volvomotor i Bmw er greit, for da forbedrer du bmw'n, ikke sant...

Når du derimot setter BMW-motor i volvo, så er det å gjøre en volvo dårligere, så det er ikke lov...

Hehe.. Detta ser tøft ut.. Endelig BMW med skikkelig motor...

da har du seriøst en IQ på under 20, det skal enkelt å greit ikke gå ann å si noe til de grader idiotisk :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg her som synes at Volvo faktisk produserer ålrighte biler for tiden? Snakker ikke om mursteinene de lagde for 10-15 år siden, men de nyere utgavene.

Synes dessuten at BMW-motor er moro uansett hva slags bil det settes i, og jeg synes til og med det er moro med andre motorer i BMW. Alt som er spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg her som synes at Volvo faktisk produserer ålrighte biler for tiden? Snakker ikke om mursteinene de lagde for 10-15 år siden, men de nyere utgavene.

helt enig!

de begynte å bli fine da s60 kom. den syntes jeg er fin, og modellene etter dette har vært/er fine, syntes jeg.

foreldrene mine har akkurat kjøpt ny v70 og før den hadde de en s80. begge bilene er kjempegode å kjøre. kanskje ikke så spennende, men de har verdens mest komfortable seter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dessuten at BMW-motor er moro uansett hva slags bil det settes i, og jeg synes til og med det er moro med andre motorer i BMW. Alt som er spennende!

Enig med det første men bare tildels enig på det andre avsnittet :wink:

Pappa har en V50 2.0 diesel, kjempegod å kjøre og går helt ok :) 136 hk. Flere nye pene S60'r... Kjenner en med en kliss strøken S60, original volvo styling og 19", skikkelig gjennomført, kameraten hans kjører S60R :) Den går greit for å si det sånn! :wink:

Må jo si at det lille jeg har sett av Ruud racing M3'n på bane var jo dritrått å se på, gikk jo no vannvittig, kjipt at han aldri fikk den helt til å fungere, men gleder meg til å se bilen med BMW motor til neste år :D

Skjønner jo at folk liker å eksperimentere med andre merkers motorer i bilene sine, men jeg ville aldri gjort noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har E30 understell og en 750 twinturbomotor i/under en volvo 240 eller no er vel eneste måten å få en volvo spennende på :D

Nei la bmw få være bmw.. tenk på følelsene til det maskineriet som blir senket ned i en volvos kropp neste gang noe slikt skal planlegges.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En her i distriktet har satt en B23ET i en E28 518i.... Til alt overmål har han fått på et scoop der det er skaåret inn VOLVO i bakkant... Samt VOLVO power i frontruta. Da blir jeg frustrert. Den bilen ser faktisk helt jævlig ut. Men han har lagt ned ikke så rent lite arbeid i den da... + for innsatsen fra meg :whoa: :whoa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligsvis så går vel Volvo konkurs om ikke lenge, så slipper vi fler av de

åå? :D

He he jeg dro vel litt i der. Det hadde jo vært synd om man mistet en av 2 bilmerker som blir produsert i skandinavia. Men Volvo og Saab går visst med veldige underskudd for tiden.

Noen bønder tror jo at familiebilen Volvo er reinspikka racerbiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...