Hakon Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Sikkert God motorlyd i de Volvoene... hadde tatt en som lekebil, jeg.. Volvo har da aldri laget noen spesiellt spennende biler .. syns alle volvoer er stygge.. XC90 tar kaka er veldig veldig stygg.. ser mange av dem der hvor jeg bor ... heldigvis ikke så rent få X5'er heller .. så det ordner seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Vel... volvo har fakktisk ganske mange hakk bedre kvalitet en bmw har, ikke for skuffe dere folkenes, men volvo motor tåler ting og varer evig mer en tyske pingle motor, som nesten detter sammen etter 160 000 km- Da må en jo bytte topp og ventiler og pakkninger og ringer, og ja.. Til og med på " nye " bmw'er som strår til salg, står ofte : Nylig på kostett : xx000 Du finner ikke det på noe annet en tyske og amrikansje biler. Har enda ikke sett en salgs anonse fra Volvo eller japse biler av ok merke der det står det i salgs anonsen. Bmw har fine biler, men akk.. Kvaliteten er til og le av. Skulle ikke tro de var bygd for mer en 1 eier som skulle hatt bilen i 3 år. Etter det er foringer og stag helt mongo. Alt av små pjusk begynner og knirke og knake. Dører blir virende og få opp. Gir kassa raser. Bilen går varm, eller toppen bare bestemmers seg for og ryke. nei.. bmw for ikke mer ros av kvalitet en Ford fra min del i allefall... Bmw og audi er de bilene som har kosta meg mest. Samme de til venna mine.. Hører hele tiden ," det er jo bare en baggatel.. og dette blir selvsagt slitt på andre biler også. !!" vel.. joda.. men ikke anhvert år vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Vel... volvo har fakktisk ganske mange hakk bedre kvalitet en bmw har, ikke for skuffe dere folkenes, men volvo motor tåler ting og varer evig mer en tyske pingle motor, som nesten detter sammen etter 160 000 km- Da må en jo bytte topp og ventiler og pakkninger og ringer, og ja.. Til og med på " nye " bmw'er som strår til salg, står ofte : Nylig på kostett : xx000 Du finner ikke det på noe annet en tyske og amrikansje biler. Har enda ikke sett en salgs anonse fra Volvo eller japse biler av ok merke der det står det i salgs anonsen. Bmw har fine biler, men akk.. Kvaliteten er til og le av. Skulle ikke tro de var bygd for mer en 1 eier som skulle hatt bilen i 3 år. Etter det er foringer og stag helt mongo. Alt av små pjusk begynner og knirke og knake. Dører blir virende og få opp. Gir kassa raser. Bilen går varm, eller toppen bare bestemmers seg for og ryke. nei.. bmw for ikke mer ros av kvalitet en Ford fra min del i allefall... Bmw og audi er de bilene som har kosta meg mest. Samme de til venna mine.. Hører hele tiden ," det er jo bare en baggatel.. og dette blir selvsagt slitt på andre biler også. !!" vel.. joda.. men ikke anhvert år vel... første 518i min gikk 370000km den uten en eneste feil noen gang. kun vært byttet olje og oljefilter i ny å ne, samt slitedeler da seff.. har når jeg tenker meg om aldri hatt noe problem med noen av dem andre bmwene jeg har hatt heller (8 stk.), bortsett fra en skammkjørt stakker m5.. forrige eieren hadde kjørt den tom for olje flere ganger, samt grisekjørt på kald motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå