Bmw323i Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 jeg har en 2 dørt 325 dele bil. har fremdeles motor med hjerne, girkasse. rullet 230(?)tror jeg det var, kan sjekke. starter og går meget pent. Motoren har vært godt holdt oppover årene. bud har ellers alt av understell osv. servo. kom med bud, og spørr gjerne om bilder. det skal vi klare å fikse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 skal du selge karroseriet også? evt hvilken modelle er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 hva er feil med bilen siden du sleger den som delebil? kan den brukes som "vanlig" bil hvis man skrur litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 hehe, må vell skru litt da. det som mangler er venstre framskjerm, panser, lyktene og hele grillen, og traversen. den er faktisk eu godkjent fram til sommer. er litt rust på den. derfor jeg selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 hvilken modell er det da? har du evt mulighet for å få fra noen bilder av doningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 det er en 86 modell. holder til i haugesund. kan ta bilder ja, men det er vell ikke så mye å se på. jeg kommer nok til å selge den i deler, da jeg skal ha litt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 om dere ønsker bilder av noe så si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Har du m-tech stoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 hmm, nei, de er vanlig sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 e venstre døro fine? ka sko du evt hatt for na? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 er d effektanlegg på dn? hva skal du ha for d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Legg gjerne ut noen bilder hvis du kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 e venstre døro fine? ka sko du evt hatt for na? venstre dør er pen, ikke så mye rust, og så og si ingen bulker hvis jeg ikke tar feil. skal ta bilde til deg. jeg tror bare det var en vanlig potte bak. bud itilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bred sladdaren Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Heisann hva skal du ha for servostyringen ?? Holder på med et driftingprosjekt og trenger komplett servo Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå