-Anders- Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Selger da min 318is!! En ting: På det første bildet ble felgen bøyd pga resize av org. bildet.. sånn er det altså ikke:) Ting som er gjort: -Supersport coilover kit som senker 30-120mm -Simons effektanlegg(dtm) -Ram air konisk luftfilter -Chip -M3 Frontfanger -M3 look speil -M3 baklykter (røde/hvite) 18" felger på 225-35-18 15" stålfelg på 205-65-15 Dekk og felger kun brukt 1 sesong. -Cd spiller -Dvd spiller -7" skjerm Deler som er byttet: -Foringer i fremre bærearmer bak -Skiver og klosser foran -Dynamo -Termostat -Vannpumpe -Viftereim, servoreim. -Vindusvisker mekanisme. Olje og filterskift ble tatt i slutten av desember. Bilen er i god stand! Selges grunnet ny bil Salgsannonse: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=903533 Her er noen bilder: På vei til rudskogen i juli i fjor;) Fine svarte stålfelger: Interiør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Meget flott bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 Bilen er ikke solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Fin bil da Men om det er så billig kan vel diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Pris diskuterbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Pris diskuterbar? Har en som er villig til å gi 67k for den. Så er vel diskuterbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Må bare få spørre, hvilken skjerm er det som står i? (link?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Meget så fin bil..må spørre..supersport senkesettet som er på..er det samme type som eyecandyracing selger? og hvordan funker det, stivt? mykt? fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Må bare få spørre, hvilken skjerm er det som står i? (link?) Det er en Lava Mobile Skjerm. Link: http://www.brc.se/sortiment/visa_artike ... =06BM7100I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Meget så fin bil..må spørre..supersport senkesettet som er på..er det samme type som eyecandyracing selger? og hvordan funker det, stivt? mykt? fornøyd? Er ikke samme kit, men ikke langt unna! Jeg er fornøyd med det ja, ikke for stivt og ikke for mykt så det krenger så jævlig. Gode kjøre egenskaper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 pen bil det der ja samma supersport-sett som jeg hadde på min coupe faktisk syns å det var bra faktisk samma felgene som jeg hadde på ene A3`n min å de 18" der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 Takk takk Custom Edition Gamle coupe`n på avataren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 jepp. 325`n ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg