aloo Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Er det slik at hvis bilen er chiptunet så er det ikke mulig å programmere/enable kjørecomputeren? Jeg har sånn ROM chip så det vil aldri være mulig å sw oppgradere e.l
BMWPower Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Bumper denne tråden. Noen som vet hvordan man skal legge opp tempføler ledninger på E46 2002mod (318i) med manuellt klima? Har montert BC hendel og omprogramert sofware hos BMW. Alle funksjoner virker untatt ute temp føler.
Fuzzy Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Send meg en pm med epost så skal du få BMW's dokument på hvordan dette gjøres
Fuzzy Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Er det slik at hvis bilen er chiptunet så er det ikke mulig å programmere/enable kjørecomputeren? Jeg har sånn ROM chip så det vil aldri være mulig å sw oppgradere e.l I utgangspunktet aner jeg ikke noe om dette, men det virker som du selv svarer på spørsmålet gjennom å konstantere at det ikke vil være mulig å sw oppgradere.
Eyvind46 Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Jeg har på min E46 316Ti Compact 2001 modell de samme fire kablene som vises på bildene i toppen på denne tråden. Jeg har vanlig "manuell' air condition, men jeg vet jeg har ein utetemp føler som funker. Noen som vet om jeg da kan bare bytte blinklysbryteren og kode hjernen og thats it? Eller må jeg likevel legge opp kabler? Isåfall er det noen som har "koblingsskjema/DIY" for dette?
Eyvind46 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Må nesten svare mitt eget spm her.. Tok ein kalkulert risiko, kjøpte ein blinklysbryter hos ein skraphandler, fikk bilen koda og vips var det OBC på bilen min:)
Tore Kn Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Kan jeg spørre hvor mye du betalte? Både for ny bryter hos høgger og hvor mye verkstedet tok for omkoding....... Har selv en 2002 316Ti Tore
Fuzzy Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Trenger ikke ny bryter hos høggern; jeg brukte bare en trykknapp som jeg satte på rattstammen, ser helt greit ut og fungerer som fjell til en tilnærmet gratis prislapp. Jeg tror jeg betalte ca 200 kr for kodingen av min bil, samtidig som den likevel var på service, og samtidig som de kodet inn at blinklysene skulle blinke når bilen ble låst med fjernkontrollen.
Eyvind46 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Kostet 400,- for blinkeren(kan nok fåes billigere ande plasser) Kodinga betalte jeg 300 spenn for
Tore Kn Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Fikk akkurat "ny" blinklyshendel med BC (25USD på ebay). Stemmer det at rattet må av for å bytte hendelen? Tore
BMWPower Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Fikk akkurat "ny" blinklyshendel med BC (25USD på ebay). Stemmer det at rattet må av for å bytte hendelen?Tore Jepp, det må av.
Tore Kn Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Den er grei, da er det vel bare å finne en guide og følge den...Har 4 eikers multifunksjonsratt. Tore
stianly Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 ligger ledningene der for en e36 analog klokke å automatisk klima vet jeg må kjøpe boksen og san men ligger ute temp å det andre du trenger?
karl33 Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Enda mulig og få svar her ? Har en E46 318i 2000 modell så kjøpte jeg Bc blinklys spak på ebay og monterte og var på BMW i Kristiandsand og de skulle aktivere kjørekomputeren men fikk det ikke til... Noen andre som har hatt problemer og vet hva som gjør at det ikke virker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå