Gå til innhold

Kjøp av 318

///stian
 Share

Anbefalte innlegg

@autoart. Den var fin.. Mn 65000? Litt dyrt for en 318.. Hvor langt er den kjørt? Hvor i lande bor du?

@ Alle andre :P

Jeg har tilgang til verksted, bil mekaniker, bil elektriker og det meste av verktøy.. Har endel kamerater så er helt bmw freaker, så di kan det meste om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er styggere også... kjøp en E34, E32, eller E36...

E30 er en av de peneste karosseriene BMW har levert. Spesielt M3'en!!

Det fineste BMW har levert er i mine øyne E30 og E46

Edit: Da selvfølgelig i 2 dørs versjoner

ot dette nå men e38 er absolutt den peneste av alle bmwer. designet på den bilen kommer til å vare evig.

Skal du ha komfort, kjøp deg en fin e36 i original bra stand. Husk at en bil som er gått 200k kan være minst like bra som en som "bare" er gått 140k siden det meste av slitedeler sannsynligvis bør vært skiftet minst en gang på 200k biler.

Er du ute etter litt mer kjøreglede og rattfølelse er e30 rette bilen.

Om det skal være 4'r eller 6'r får du la høyrefoten bestemme. Får man ikke kjøre fortere enn 100 her til lands skal man jaffal komme fort til 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@autoart. Den var fin.. Mn 65000? Litt dyrt for en 318.. Hvor langt er den kjørt? Hvor i lande bor du?

@ Alle andre :P

Jeg har tilgang til verksted, bil mekaniker, bil elektriker og det meste av verktøy.. Har endel kamerater så er helt bmw freaker, så di kan det meste om det.

Koster en del å style opp en bil veit du.. må fort regne mellom 20 og 30 tusen.. Men du får gi meg ett bud 8) Den har gått 178000km Motoren er ny overhalt, på emm sport i Trondheim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...