opusx Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 denne 14 karats armlenken selges hbo. 3000.. det er 225mm langt og veier 65 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 jasså, så det var du som stjal anker-kjettingen til nabo'n i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 hehe jepp... og nå har jeg lakket den gull og skal tjene penger på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 hmmm kviteringer?? hvor er det kjøpt?? etc etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Kan dere slutte å selge gullkjeder her inne? Fikk virkelig ikke førstemann nok "diss" til at resten lar være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Kan dere slutte å selge gullkjeder her inne? Fikk virkelig ikke førstemann nok "diss" til at resten lar være? hehe.. hva er problemet.. barnslig av en haug med mennsker å sitte å slenge dritt om ting folk selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 barnslig og gå rundt med en anker-kjetting med en haug med gull-maling på også! nei helt seriøst, jeg har ikke noe imot hva folk har på seg, eller hva de prøver og selge! jeg syns bare det er veldig så komisk når man prøver og selge gullkjeder på et bmw-forum! de fleste får jo skikkelig wolla-mujaffa-assosiasjoner da! og det må vi få lov til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg