opusx Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 selger denne dressen og skoene på bildet.. den er brukt lite en sesong og kommer ikke til å bli brukt neste sesong.. så derfor selges den.. samlet pris for sko, dress og hansker er 4000,- nypris 12000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Stili dress.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 ja, jeg kjøpte den fordi den passet fargene på sykkelen så godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Er dressen i "one-size-fits-all" eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 det er str. 52 på dressen... jeg er 186 høy, 115 rundt bryst, 86 cm rundt midje. dressen passer meg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 skoene er str. 45 og hanskene er størrelse xxl.. men, de er små i størrelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg kjenner ikke til dressen, men har samme type hansker, og støvler selv, å er kjempefornøyd. De er som sagt små i størrelsen, jeg bruker 42 i vanlige sk, og mine alpinestars støvler er 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 samlet pris 3000,-??? det må da være noen som trenger kjøreklær til sommeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Legg inn en annonse på biketorget, på BIKE.NO, eller på FINN.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå